|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har börjat lägga upp folk allt eftersom här nu... många fler kommer att läggas till snart :)
Här är adressen... den går även att ta sig direkt till sen från SWETA sidan :) Har hela sidan på min server nu så den som har adresserna behöver bara rikta dom dit...
http://progg.mine.nu/sweta/swetamap.jpg
Bilden är stor ja men det är för att alla ska få plats så småning om och att det ska synnas väl :) Bara att skrolla... |
Kommer inte åt den just nu iaf... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men den mesta tiden av den "vi spenderar tillsammans" är ju via nicken ..
|
iofs... hmmm..
jag är själv en stark motståndare till nicknames :p att kalla varandra vid det alltså. |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja bra idé fan... för jag glömmer alla riktiga namn ändå :crazy: |
Nähä! Jag som presenterat mig X antal ggr för dig, och jag är fortfarande inte med i din IRL-lista! Men jag har iofs bytt nick nu. Men jag hade iaf Tryggve innan (eller bakvänt) evggyrt
Aja, snart så kommer nog de som har fel nick i IRL-listan att ändra det till mitt rätta ;) |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by Glorie
iofs... hmmm..
jag är själv en stark motståndare till nicknames :p att kalla varandra vid det alltså. |
Kan hålla med dig där, men det är ju ändå smart att presentera sig med det först så att man sen kan gå in på internet och leta upp den personen.
Vilket låter bäst; Hey, SexyGirl87 kan du ge mig en öl, eller, Hey, Elin kan du ge mig en av mina öl från den gröna påsen, när du ändå är därborta vid kylen? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Å btw´.. jag kom på mig själv att presentera mig som Patric för folk, när jag borde sagt Jofääääjv! |
Hmmm... Jag har alltid uttalat det "jo-fa-vé"... (Och det tänker jag fortsätta med ;):p) Du skulle stavat det men "v" för att jag skulle uttala det på ditt sätt :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|