return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > UEFA Euro 2004

Pages: [1] 2 3 
UEFA Euro 2004 (Sweden forum)
View this Thread in Original format
EsseT
Sweden :)

Mina damer och herrar: Jag tänkte att det är dags att ladda upp för fotbollsfesten nu som kommer att vara i Portugal :)
Skriv och diskutera fritt om sveriges väg genom EM

Enjoy the GAME
Kongo_kim
Jag ser oss som favoriter i gruppen. Övermod knappast allt annat än en medalj är ett fiasko tycker jag.

Dom jag är mest rädd för är Danmark. Fy fan skammen att förlora mot dom usch fy bara tanken.

Italien har bäst spelare men lagkänslan har dom inte så vi kommer före dom.

Bulgarerna är duktiga men ska inte ha någon chans.

Jag tror stenhårt att Gruppen slutar med att Sverige och Danmark går vidare på bättre målskillnad än Italien.

så nu har jag sagt lite om vår grupp
SWE_TRANCE
Sverige piskar Bulgarien med 3-1
Sedan oavgjort mot Italien 1-1
Sen vinst mot Danmark 2-1

1. Italien
2. Sverige
3. Danmark
4. Bulgarien

Detta är mitt hetaste tips ;)
Fan vad gött det kommer att bli med en massa fotboll!!!!
St_Andrew
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Fan vad gött det kommer att bli med en massa fotboll!!!!

indeed :crazy: :crazy: :crazy:
PacMan
hadde hvert bra vis en av naboene hadde vunnet :)
Blik
in this forum you have to speak English, otherwise your thread will be closed

thank you
Laszlo
Vi må komma före Italien i gruppspelet, men när det verkligen börjar dra ihop sig så brukar de vara oerhört svåra att stoppa. Tyvärr tror jag inte vi kommer kunna nå ändra fram till en medalj....

men jag hoppas jag har fel...
St_Andrew
quote:
Originally posted by Blik
in this forum you have to speak English, otherwise your thread will be closed

thank you

yeah you'r right, we can start a thread in the swedish section if we want to speak swedish i guess :)
EsseT
BILK: oh sorry but this forum is was made for swidhish pepole that the forum name was Uefa eruo 2004 (sweden forum)
But can we jump this forum to the sweden palce?...or someone of the Administrator... / Thanks for you help / Manuel member of sweden forum
Smeagol
But why not keep it in English? So we can get input from the other countrys as well? If they bother to read a thread named like this. :)

Surely threads in swedish should be in the swedish forum. ;)

The problem for Italy isn't the lack of team spirit, but that they simply do not do their best until they really have to. Italians are lazy. they have a tendensy to start tournaments lousily and then work their way up to do great final!

Looking forward to the Italy-sweden match!

Blik
quote:
Originally posted by Smeagol
But why not keep it in English? So we can get input from the other countrys as well? If they bother to read a thread named like this. :)

Surely threads in swedish should be in the swedish forum. ;)

indeed, off course you can have an Euro 2004 topic in your own local forum and in your own language (the Dutch have it). And you can have a topic off your favourite team in this forum, in English (there are several threads like that allready)

This forum is English only, everyone wants to discuss about the teams from other countries

thank you!

:)

I hope Sweden will kick Italy's ass, because then The Netherlands probably have to play against Sweden in the quarter finals instead of Italy :)
Smeagol
quote:
Originally posted by Blik
I hope Sweden will kick Italy's ass, because then The Netherlands probably have to play against Sweden in the quarter finals instead of Italy :)

So you're saying the Netherlands would have a bigger probability of beating Sweden than Italy!?!?!?:eek:

You will see! Sweden will win the group and then beat the Netherlands 3-0 in the quarter and maybe then you will regret the underestimating of Swedish fotball! :disbelief

But seriosly, don't you plan to win your own group? Guess you will avoid group winners (like Italy probably) in the quarters that way? I've heard quite many people having the netherlands as favourites... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement