|
|
| Vizay |
som några antagligen redan vet så skapade jag en tråd om den här låten i promotionforumet men jag vet att alla inte kollar det så jag tänkte förgylla eller förstöra (;)) alla sweTA's eftermiddag också :D
Ladda hem Vizay - citrus source
jag vet att linan inte e världens snabbaste desvärre, har bara 0,5 mbit upload tyvärr :/
skriv gärna vad ni tycker om den, elakt eller snällt spelar ingen roll :p
[edit]
länken går nu till en uppdaterad version där jag har ändrat lite på kicken så den blev kraftigare :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tankar hem nu... ska lyssna till lunch eller nåt... Ska va grymt elak :mad:
Hihi... :toocool:
[edit] Ähh fy fa-an.... har inte ens lyssnat klart pch jag tycker den e as BRA !!!!!! :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Tror dock inte det oregelbundna beatet mot slutet kommer att uppskattas av DJs som ska mixa där... Fast å andra sidan så är väl inte denna versionen tänkt som en mixbar version...
Love it !!! :gsmile: |
|
|
| Kongo_kim |
har potential.
gillade inte beaten så där jättemycket men den funkar |
|
|
| Dioxys |
Som jag skrev i artist promotion forumet :)
sjukt duktig är du! jävligt nice låt och jag är glad att för en gångs skull äntligen får höra en hel låt från dig igen! :) |
|
|
| Pjox |
Du vet ju i och för sig va jag tycker om låten.. tror jag :p
Men jag tror detta är första låten jag hört av dig som du inte har den jobbiga, konstiga synten me. Det tycke rjag är bra :)
Setill och få den här färdig också. Låt den inte bara ligga och skräpa.
edit: är den kanske färdig nu? :p
Kan du inte sjunga lite så också? ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|