|
|
| Jukx |
Hallo!? Barthezz... wat verwacht je dan!!
Ik heb hem nog niet gehoord en dat wil ik zo houden ook! Dat soort nummers vind ik de moeite van het downloaden en luisteren nie waard... |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Mijn mening:
Been there, heard that...
Mag je het een leuk nummer vinden of niet, het blijft gewoon errug goedkoop. Het nummer heeft PRECIES dezelfde opbouw en sample gebruik als "On The Move". Denk dat ie het tussendoor druk heeft gehad, want dit nummer had ie een uur na "On The Move" uit kunnen brengen...
GreetZ, DC |
Heb je wel eens D-Devlis gehoord? Dat is nog grote bagger. Als je 1 lied heb gehoord, ken je ze allemaal gelijk "meezingen".. Andre Hazes kan zelfs betere trance maken :whip:
Dat is pas bagger.
Maar over dat nummerke --> Ik vind hem wel meevallen, niet echt "je van het" maaaaarrr het zal wel aanslaan in de commerciele top 40. En let maar op, de cafes gaan het nummer helemaal grijs draaien...
MARK MY WORDS
Sandman |
|
|
| serialkillah |
| Het is hetzelfde als On The Move alleen heeft Infected zo mogelijk nog minder kwaliteit. |
|
|
| Supreme Theory |
Mijn mening?
Dit nummertje heeft een hoog " ik melk dit sampletje lekker uit" gehalte. Hij begint al aardig in de voetstappen van DARUDE te treden
(die kan dat ook zo goed!)
Echt zo'n nummertje dat in een uur of 2 in elkaar geprutst is.
(had ie beter 2 uurtjes met zich zelf kunnen gaan spelen, had ie meer plezier, en wij minder last van gehad!)
Zo.......dat moest ik ff kwijt!
Greetings S.T |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|