return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wat is jullie mening over de NEW Barthezz??

moogwai
Gewoon een leuk vrolijk club plaatje.. niets meer en niets minder :)
Lijkt erg veel op DJ Jean - Lift Me Up (Barthezz Uplifting Remix).
Maar Infected haalt de kwaliteit van On The Move bij lange na niet... On the Move vind ik nog steeds een van de beste nummers van dit jaar.. Originel Mix, Dumonde Remix, Tommy Pulse Remix en Riva Remix allemaal goed.
Akira
nou ik vind hem niet eens zo slecht...ik had echt iets gruwelijks slechts verwacht maar het valt weer erg mee.:D
Het nummer is niet eens zo slecht maar origineel ????NEE het is bijna precies zoals on the move...
raoel
Het is zeker niet mijn soort muziek.
En het zal ook zeker niet zo'n hit worden als "on the move"
daarvoor is ie veel te vrolijk "kinderachtig"

Maar opzich een lachen nummertje voor aan het strand, maar gezien dat de zomer voorbij is, mag ie alweer opgeborgen worden.
Ding Chavez
Mijn mening:
Been there, heard that...

Mag je het een leuk nummer vinden of niet, het blijft gewoon errug goedkoop. Het nummer heeft PRECIES dezelfde opbouw en sample gebruik als "On The Move". Denk dat ie het tussendoor druk heeft gehad, want dit nummer had ie een uur na "On The Move" uit kunnen brengen...

GreetZ, DC
Empathy
Ik vind die plaatjes van Barthezz sowieso allemaal erg fout. Alleen die Dumonde remix van On The Move kon er mee door.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland