|
|
| Blik |
blijft open, alleen de titel word veranderd "wat vinden jullie van de nieuwe Barthezz"
nou, ik vind hem ruk, heel erg nep, begint op darude te lijken, dezelfde sound in zijn nummers |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
blijft open, alleen de titel word veranderd "wat vinden jullie van de nieuwe Barthezz"
nou, ik vind hem ruk, heel erg nep, begint op darude te lijken, dezelfde sound in zijn nummers |
Thanx voor et veranderen!
(ik heb mijn mening al gegeven) |
|
|
| magrec |
Hmm maar ééns luisteren...on the move vond ik ook al nix aan..
Hehe ik schrijf nu tegelijk met het nummer mee..ehm..dat wordt met1 deleten..sjees..goedkooooooooooppppp....haha volgens mij kan deze jongen echt niks anders maken dan dit soort muziek no offence..hoor maarre nee dit kan echt niet...(het nr is net op de helft..haha) |
|
|
| Dj Lex |
| Nou ik vind het ook een beetje cheesy. Nog zieliger dan On the move. Vind er niks aan sorry. |
|
|
| Henkie_henk |
LoL... Beetje kut plaatje.. lijkt zo allejezus veel op het vorige plaatje.. ik vroeg meteen aan blikkie of t nie stiekum toch een remix was??
Ah jah.. hoop nie dat ie zal score in de top 40.. Maar dat zal wel weer gebeuren.. De top40 mensjes herkenne wat en dan ist meteen ow ja cool.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|