|
|
| Scintilla |
| quote: | Originally posted by Laszlo
??? Bor Anna i Växjö...? Det var mer än jag visste om....en cd skiva kan lasselo bränna om så önskas...det kan jag nog bjuda på :) |
Jag flyttar runt en hel del, nyss bodde jag i Uppsala :p Men jag bor i Växjö över sommaren.
Tack så mycket för erbjudandet om cd-skiva, men idag funkade det när jag provade igen! Så nu har jag t o m sett filmen :eyes:
Synd bara att min skärm är så mörk, såg inte så mkt mer än lasern haha :toothless Men ändå jättekul att se filmen, och härlig live-känsla! Fast vissa sekvenser får mig att undra lite hur många öl du egentligen hävde i dig under kvällen, Laszlo..?
(nä bara retas :tongue2 ) |
|
|
| Laszlo |
hahaha :) Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn :D) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ... :)
Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig* |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hahaha :) Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn :D) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ... :)
Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig* |
Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl ;) |
Tack :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Var de inte så att han hälde vatten i biran så brudarna skull tänka "Åhh fan, den grabben har drukit 74 öl" (läses med Åsa-Nisse dialekt) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|