|
|
| Laszlo |
Här kommer de som på rullande band :D
30 minuter fullt ös från Slagthuset, samt två minuter från TA-förfesten. Tyvärr filmade jag inte mer därifrån, vilket betyder att filmen inte är lika störd som den från luciakryssen - däremot är partybilderna desto bättre.
Och Reveals "peka-finger-åt-laszlo-och-låtsas-som-det-regnar-dansen" på väg till Slagt är bara för härlig :D
Denna gången har jag lagt upp filmen på min brorsas FTP (med tanke på att jag bara får skicka ut 4 gig från Sunet varje vecka, och kryssfilmen tog upp 14 gigg i trafik så har jag valt att lägga den där istället). Problemet är att brorsan bara har 2mbit, så det kommer inte att gå lika snabbt att ta hem den. Luciafilmen har jag tagit bort från min FTP, jag riskerar redan nu att bli strypt till 56K :(, men den finns också att ladda ner från brorsans server, tillsammans med Midaway-filmen, som jag också precis lagt upp, samt Sensation, Dance Valley och Devotion.
Server IP: 212.37.110.209
Port: 10201
Login: tranceaddict
Pass: trancerules
Max 3 användare åt gången
Format: DivX
Längd: 30 min
Storlek: ca 220 MB
enjoy :)
PS: Inne på slagt är det uteslutande polaren som filmar, fram till Adagio for strings då jag tar över, därför är det emellanåt lite skakigare än vanligt - dock inte mer än att man inte kan leva med det :) |
|
|
| jofawe |
-tips tips-
lägg upp den på steves ftp =) |
|
|
| Laszlo |
*done*
Filmen finns nu även på Stiiv's FTP att dra hem, om brorsans skulle vara full. |
|
|
| St_Andrew |
agree, verkar inte komma in på den där servern :S
steves ftp or stfu :toocool:
edit: ahh bra :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
agree, verkar inte komma in på den där servern :S
steves ftp or stfu :toocool:
edit: ahh bra :D |
hmmm...kolla att du verkligen skrivit allt rätt för jag kommer in :) Den finns hur som helst på Steve's FTP också under Upload\By Laszlo\ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|