|
|
| Laszlo |
Vet inte om det är för tidigt för att börja spekulera om detta än, men sommaren och allt vad den har att erbjuda i festväg är ju inte långt borta...
Finns det redan nu några låtar ni tror kommer spelas sönder runt om i Europa? De låtar jag hörde spelas mest förra året var väl
Cave - Street Carnival
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes
Mauro Picotto - New Time new Place
och Tiesto - Traffic
Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år, mycket tack vare att det är en låt, precis som de jag nyss nämde (förutom Traffic) passar bra in i såväl techno som tranceset.
Vad tror ni? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år |
alldeles säkert :)
såvida inte Armin plötsligt kommer med världens åttonde underverk eller så, blir min sommarhit ATB - Marrakech (alex morph remix) :crazy:
för övrigt släpper Rusch & Murray nya singlen "The Promise" på anjuna snart, kommer säkert bli stor... |
|
|
| RebeL9 |
misstänker att det blir den nya Güntherlåten. Eller någon låt med Da Buzz eller Underdog Project.
Det man allra minst vill höra har en tendens att bli det som blir allra mest spelat |
|
|
| Aendy |
| Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika |
|
|
| montana |
| shapeshifters - lola's theme |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|