|
|
| Daniey |
Tunade precis in på ASOT!
Nån som hörde Marco V - Automanual?????????
Blir "bara" andra timmen på asot ikväll!:thepirate |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika |
lol, men är skön som fan både lyssna på datorn och på typ disco/klub eller whatever
| quote: | Originally posted by RebeL9
det är ju bara en klen cover på Katana - Silence från 2000. Kolla in Gary D och Signum remixarna på den. Slår den nya med hästlängder =) |
uhhmm, då har jag dåliga nyheter till dig, katana har också gjort en 2004 remake av fancy fair, ska släppas efter in silence och kommer med nya remixar,
och, nu blev jag förvånad, har gary d producerat nåt bra, trodde allt han gjorde var smör? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by montana
uhhmm, då har jag dåliga nyheter till dig, katana har också gjort en 2004 remake av fancy fair, ska släppas efter in silence och kommer med nya remixar,
och, nu blev jag förvånad, har gary d producerat nåt bra, trodde allt han gjorde var smör? |
usch =(
angående Gary D så måste du höra hans remix på Silence. Det är typ det enda bra han gjort. Och denna är riktigt bra :)
Mörk och hård. Inte alls smörig =) |
|
|
| Hybrid |
Junior Jack - Stupidisco. !
den kommer att bli störst :D
och jag gillar den :toothless
någon som har sett videon?? :crazy: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Hybrid
Junior Jack - Stupidisco. !
den kommer att bli störst :D
och jag gillar den :toothless
någon som har sett videon?? :crazy: |
jag har den som b-sida på da hype (vocal mix) 12":an, och jag tycker att den är klen, men eftersom videon är typ satisfaction part 2 så kommer den blir massiv |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|