|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by chjo
Som de flesta röstande i Dj Mag´s "poll" Årets DJ 2003 så gillar jag Både van Dyk och Tiesto. Nothing but you är en himmelsk låt Traffic har inte samma kvalitet, men fett beroendeframkallande..
För övrikt, Filterheadz - yimanya har redan börjat spelas mkt, tror det kommer fortsätta då.. |
lyssna på låten som PVD tog vocalsen till nothing but you. Hemstock & Jennings - Arctic. 100 gånger bättre :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
lyssna på låten som PVD tog vocalsen till nothing but you. Hemstock & Jennings - Arctic. 100 gånger bättre :) |
hålller inte alls med faktiskt, nothing but you aeger den hår imo, tagit tillvara mer på dom vackra vocalsen :)
| quote: | Originally posted by Hybrid
Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar |
älskar den låten :) |
|
|
| RebeL9 |
PVD tog ju bara vocalsen och gjorde en dancelåt :(
Artic har ju sjukt bra ös jämfört med PVD's smörsång |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
PVD tog ju bara vocalsen och gjorde en dancelåt :(
Artic har ju sjukt bra ös jämfört med PVD's smörsång |
Hemstock & Jennings - Arctic är riktigt skön, men PvD förädlade den.. Sen kan ju dock disskuteras om han borde köra den i varje set. Sist jag hörde PvD live avslutade han med just Nothing but you, och det var lätt höjdpunkten den kvällen.
Men smaken är ju olika, och tur är väl det.
Btw, lite OT, men mr van Dyk gjorde nån specialmix, Coca Cola break mix just på Nothing but you, imo är det den bästa jag hört av nämnt spår. |
|
|
| Daniey |
Tycker åxå att Filterheadz - Yimanya är grym, kommer nog spelas flitigt!!
Tror även att Tiësto´s version av Barber string for adiago kommer spelas en HEL DEL på sommarens fester runt om i europa! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|