|
|
| Laszlo |
ÄNTLIGEN :)
35 intensiva minuter av PARTY! Dessutom lite pinsampt fyllesnack och en runtvandring i stockholms tunnelbannor av sällan skådat slag :)
Filmen finns att tanka på min FTP
ip: 194.47.108.244
port: 10201
login: luciacruise
pass: mondaybar
Längd: ca 35 min
Storlek: ca 380 MB
Format: DivX 5.05
Håll detta inom SWETA är ni gulliga, för jag har begränsad trafilk utåt från sunet. :| Om ni vill sprida filmen vidare till andra så skulle jag uppskatta om ni själva stod för det, så ni inte belastar mitt nät mer än nödvändigt.
När brorsan kommer hem från Cypern från måndag lägger jag upp den på hans FTP - han har obegränsad trafik utåt, dock bara 2mit tyvärr.
Och kommentarer är alltid välkommet :D |
|
|
| mjz |
haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film... ;)
tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mjz
haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film... ;)
tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter... |
haha - nej, inget rajraj - men jag tror inte det skulle fälla oss i rätten ändå med tanke på att rajrajandet var på samma kryssning - alltså helt utan vår vetskap. Vi hade lika gärna kunnat hävda att det var de som kopierat oss isf ;) |
|
|
| ice_key |
tankar nu, kommentarer senare :D :D
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| CJ InterCity |
| håller på att få Tiesto's Just Be releaseparty från amsterdam, så jag sparar mig till imorgon med denna :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|