|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Kamelen
när jag lirade för på en liten "fest/studentskiva" privat.. så kom en karl o frågade om han kunde få testa att spela några få låtar.. =) det är inte heller uppskattat.. den kunde vart på listan |
*skyldig* :toothless |
|
|
| dj_hysterix |
haha..
JB ÄGER |
|
|
| Kongo_kim |
| Aboo Jaybee hon spöade dig sen eller;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kan jus säga att ögonblicket som finns på bild med JayBee har jag på film... klart priceless !
Jag säljer den till högstbjudande på blocket.se ...
Nä skoja såklart... Har inte skickat det klippet till någon precis som jag lovat JayBee.
Ang. listan. När jag var på Trinity II så hade jag backstage och under halva Cosmic Gates set var det en kille längst fram i publiken som vinkade & ville jag skulle komma, han hade nåt att säga.
Snubbe: Tjena, eftersom du får vara där bakom kan inte du säga till Cosmic att köra Urban Train (Cosmic Gate remix)en
Jag: Nej det tänker jag inte göra
Snubbe: Men den är ju as bra.
Jag: Jo det är den men jag ställer mig inte & önskar en låt av dom, det gör man på disco.
Snubbe: Jo men alla vill ju höra den, schysta då.
Jag: Glöm det !
På samma fest lämnades det fram en & annan mobil telefon där dom knapprat in nån låt dom ville höra...
Pinsamt ! |
|
|
| JayBee |
kim: nä hon spöade inte mig. som tur är var hon en schysst dj och förstog min situation av bristande erfarenhet och överdos utav alkohol så hon skrev istället en autograf "to JB, my hero"
därimot var det någon tjej nere på dansgolvet som såg det hela och blev sur på mig så senare när jag dansade så började hon anfalla mig :)
steve: fan säg inte så!!! jag gav typ matt hardwick min mobil med önske låt på lucia kryssen :/ ännu en idiotisk grej. men man lär sig sålänge man lever, visst? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|