return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Club Honto Kb idag

sipowitz
Tjo!

Någon här som också ska på club honto ikväll?

Tryck in ett reply då snabbt...
RebeL9
är det där Astrix ska spela?
CJ InterCity
har redan planer, sorry :(
Smekbar
var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool:
sipowitz
quote:
Originally posted by Smekbar
var nära att jag stack dit, men drog till tunneln istället med ett gäng snygga flickor :p student o sånt tjaffs, och jag vill ha flickan som tog studenten så jag va så illa tvungen :toocool:

Hehe well okej då, du får dispens :-)

NATTEN VAR KANNOOONN... första passet med Sekas (tror jag...) var rätt så slött, så vi satte oss i vinylbaren brevid och snackade nån timme.. När sen astrix drog igång så blev det grymmetryck

Jag trodde att det var skogstrance (psytrance) som skulle bjudas men ack så glad jag blev när jag upptäckte att det var riktiga tranceinfluenser :-)

(Och ja, jag tillhör den gruppen som tycker det är skönt att Holland inte blivit psytrancat... eller som i Sveriges fall: en gång blivit psytrancat och sen stannat kvar där utan någon utveckling...så de så :-) Men missförstå mig nu inte.. all electroinfluerad musik är KANON i kampen mot hipphoppens ondska)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden