|
|
| JayBee |
hello alla swetas. det är varmt och skönt ute nu. känns som en bra tid att börja kolla om det finns något intresse för paintball.
vet inte vad ni andra tyckte om förra årets sweta paintball men jag tyckte det var mega skönt trots lite surt väder i början. jag tänkte satsa på lite tidigare i år så man slipper regn sesången.
om någon är intreserad av att spela så säg till.
förra året fick det på cirka 300 kronor tror jag för utrustning och bollar för dagen. (har också funderat på att hyra en bana om det finns nog med intreserade personer, annars så känner jag till mark som vi kan spela gratis på)
om vi har tur så fixar steve en liten film från förra årets paintball(kan dock dröja ett tag pga att han har mycket på hyllan)
(om något blir av så är det i stockholms området)
Cheers //J |
|
|
| Vizay |
| jag e på om jag har pengar :) |
|
|
| RebeL9 |
| jag är på om det är i göteborgsområdet. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag är på om det är i göteborgsområdet. |
haha jo den var bra. jag tar det som att du läst igenom fast bara ville skojja lite. om inte så skrev jag "i stockholms området"
föresten så har jag skapat en liknande tråd på TC. så om något blir av så är det förmodligen blandat tc och ta. helt enkelt "trance ball" man borde kan lira på dansgolvet :) (vore faktist inte helt fel med skit hög musik,laser,rök och strobe :D sen lite skydd här och där.
|
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by JayBee
(vore faktist inte helt fel med skit hög musik,laser,rök och strobe :D sen lite skydd här och där. |
Det där passar ju ganska bra in på hur det är och spela LaserDome!.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|