return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Paintball igen?

SteveTranz4ever
Det var ju jävligt kul sist även om jag var TOK förkyld och vädret var kass...

JayBee... i helgen... då jävlar ska jag fixa lite... du vet. :)
JayBee
gylle mannen. laserdome, visst men det är inte alls samma sak. jag har spelat båda och skillnaden är att det är mycket mer action och mer adrenalin med paintball. sen är det fablans lätt att fuska på laserdome också. :)

jag rekomenderar starkt att spela paintball framför laserdome (om man har råd)

steve: de e lungt mannen, känn ingen press (jo gör det :) ) haha :D

puss o kram
RebeL9
varför ska allt vara i stockholmstrakten :(
på tiden att vi från västsverige gaddar ihop oss och fixar något eget. paintball är sjukt roligt. mycket roligare än laserdome.
det mest intressanta med paintball är att man inser hur lätt det är att dö i krig. ett enda skott och så är man död :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
varför ska allt vara i stockholmstrakten :(
på tiden att vi från västsverige gaddar ihop oss och fixar något eget. paintball är sjukt roligt. mycket roligare än laserdome.
det mest intressanta med paintball är att man inser hur lätt det är att dö i krig. ett enda skott och så är man död :)

Ja fan gör de... sen till hösten kör vi en paintball battle West coast VS. East coast =)

Sant de där med hur lätt man dör, de fattar man även när man gör lumpen hur jävla jävligt krig faktiskt är. Fast i paintball är man ute ur leken om man bara blir träffad i foten exempelvis...
JayBee
nä sluta nu grabbar, ni skrämmer ju sånna som kanske vill spela :) inget krig här nej! paintball är skoj! paintball är FREDLIGT!! :) PEACE! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden