|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Connector
Dagen började riktigt bra när jag glömde min ryggsäck med öronproppar, karta till glorie & biran hemma.... yeeej :/
|
aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.
laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Glorie
aaa tokigt.. tur att laszlo är GRYMT snäll och kunde komma och hämta dig på stationen.
laszlo, ja såg inte budskapet heller ;) :stongue: |
Jo lassemannen är snäll.... Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr
Vill se fler roliga bilder! Kändes som om alla gick runt och fotade! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
Men jag fick ju inga köttbullar efter festen! ;) Grrrrr
|
Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p
Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
Du får väl för fan ta med dig egna köttbullar till nästa fest då? :stongue: Allt här i livet är inte serverat på ett fat, man får bjuda till lite också :p
Härmed bestämmer jag att Connector fixar köttbullsmiddag åt alla som är med på nästa fest! :D Vad tycker ni andra? ;) |
låter som en kanonide! :D
förövrigt finns bilder från min kamera på min webserver men tyvärr så upptäckte jag just att telia bytt IP-nummer på mig ikväll så fungerande länk kommer imorrn när min nya ip e uppdaterad host leverantören av hostnamnet :) |
|
|
| Connector |
Visst, kommer det någon superstar till Värnamo så har jag köttbulls-förfest hos mig! :p
Och Günter, Robinson-Emma & liknande "artister" räknas inte :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|