return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Eftersnack: TC2Y

Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
Och just det.... de var lite synd om Connector... ni bara retades :rolleyes: hoppas de gick bra att ta sig hem jonas.

bah! Det var rätt åt honom! Sprang runt och ankladade mig för att vara hög, bara för att jag började småflina åt ballerinaskylten nere vid vägen :D Det är väl inte mitt fel att inga andra än jag ser det dolda budskapet. :)

För övrigt var det en heeeelschysst kväll - fetingtack till Glorie som styrde upp den härliga förfesten och fixade sovplats åt oss vilsna själar. :)

Kvällens höjdpunkt var utan tvekan "Alex Peace - From the inside of the speaker." Då blev fick lasselo ryck. :)

Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:

MC:n var för övrigt värdelös - de hör inte hemma på en sån här tillställning :( Men annars var det en riktigt lyckad resa :)
ScuL
quote:
Originally posted by St_Andrew
vad gjorde connector btw? :D

:)
Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
BILDER ssorrry, har inte orkat förminska dem eller vända dem rätt.

Jag flickan till vänster.

dbl
quote:
Originally posted by Laszlo
Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:

va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt?
Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt?

Jag vet inte - det är mycket möjligt. Påminde i alla fall väldigt mycket om Igor S med de där mörka strängarna.

Edit: hmm...det var inte den låten.... :|

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden