|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
Och just det.... de var lite synd om Connector... ni bara retades :rolleyes: hoppas de gick bra att ta sig hem jonas. |
bah! Det var rätt åt honom! Sprang runt och ankladade mig för att vara hög, bara för att jag började småflina åt ballerinaskylten nere vid vägen :D Det är väl inte mitt fel att inga andra än jag ser det dolda budskapet. :)
För övrigt var det en heeeelschysst kväll - fetingtack till Glorie som styrde upp den härliga förfesten och fixade sovplats åt oss vilsna själar. :)
Kvällens höjdpunkt var utan tvekan "Alex Peace - From the inside of the speaker." Då blev fick lasselo ryck. :)
Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:
MC:n var för övrigt värdelös - de hör inte hemma på en sån här tillställning :( Men annars var det en riktigt lyckad resa :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vad gjorde connector btw? :D |
:) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
BILDER ssorrry, har inte orkat förminska dem eller vända dem rätt.
|
Jag flickan till vänster.
 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Den allra sista låten var om möjligt ännu bättre - lät som någonting med Igor S - tyvärr så klippde de låten mitt i. :whip:
|
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
va inte sista låten woodshokk (o va nu låten heter]???
eller har jag glömt av nån låt som spelades efteråt? |
Jag vet inte - det är mycket möjligt. Påminde i alla fall väldigt mycket om Igor S med de där mörka strängarna.
Edit: hmm...det var inte den låten.... :| |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|