|
|
| Glorie |
Boråsbilen kom 14 och förfestande började väl rätt snart efter det. :rolleyes: :stongue: Vid 18 började det dimpa in lite folk till förfesten. Eftersom TC2Y började 20.00 med insläpp och den första dj'n gick på 21.00 redan var det väl rätt många som gick tidigt från förfesten.... själv gick jag med några eftersläntrare vid 22.40 så vi kom iväg rätt tidigt ändå. (till Tc2Y-festen alltså) Förfesten var skoj. Kul med alla som dök upp, även om Jönköpingsgänget drog lite väääl tidigt tycker jag :p Jag räknade väl till en 11 tjejer iaf. :p över dubbelt så många killar typ. Se bilder från förfest/fest på länk nedan.
Just det.. Dj Rotterdam gjorde väl lite smått succe på festen också med Haiduci-låten. haha.. och den nu mera välkända pattbilden på Pat (jofawe) ligger som mitt skrivbordsunderlägg. Jättefint :disbelief
Väl på festen spelade Annelie när vi kom in. Hon e riktigt bra! Det var mer än ett år sen ja hörde henne sist. Hon har grym karisma också där bakom skivspelarna. Kul och se :D Därefter gick Cosmicman på... :) Han lira bland annat I love you och Krystal Dreams samt Silence. En grym remix av den som jag inte hört förut. Snackade med honom sen :crazy: och han tyckte det var "really nice to meet me" de sa han tre ggr. :p plus att han funderade vart jag var innan ja kom fram. heheheh
sen gick Marcel Woods på. Sat*n i gatan vilket bra set!!!!! vi kom fram till att de var bättre än på Trance Energy senaste gången. :crazy: Mc'n var väl sådär bra :p men Marcel rockade hårt alltså. Grymt drag bland alla clubbers också. Sånt är underbart. Låtar han lirade var bland annat (jag med mitt minne) Jesselyn- Tonka, Barbers adagio och Phantom Manor me mark norman. jag tyckte alla låtar han spelade rockade typ. var bara nån låt ja satte mig och vilade till typ.
övrigt om festen... psygolvet var bra, fast överhettat :p gick knappt att andas där inne.. trist. techno gillade jag inte alls :p vakterna var snälla... ingen laser :eyespop: men schysta ljuseffekter i övrigt.
matt darey hade oturligt blivit dubbelbokad :( som sagt. förbajat synd. hade velat se honom mest av alla. nåväl...sen gick vi hem och sov sex pers i min lägenhet. Gick rätt smärtfritt ändå. Tack för hjälpen med städ och plock och bärhjälp till er som hjälpte med det.
You know who you are. :D d.v.s alla. haha... nåja..
Kul och träffa lite nya swetas... den här gången blev det
dbl
FredAcler
mjz
ska uppdatera min lista :p hehehe
just det.. höll på att glömma det viktigaste :D Jag tror jag har fått beskåda den kille som dansar KLART GRYMMAST. Lätt snyggast på hela festen i går t.ex. :crazy: :crazy: :crazy: Aendy!!! som fyllde år igår också. :D
(p.s nån har glömt tandborste och theramed hos mig) :p
skickar sladden mjz. Tack som fän, som rädda förfesten :D
en sista sak, nån som vet vilken remix cosmicman körde av silence.. den går att avnjuta i mina videoklipp. Se filmsnuttarna .avi.
för övrigt ASTREVLIGT att träffa alla er swetas, som vanligt. Ni e för sköna!!!!!! :cool:
BILDER ssorrry, har inte orkat förminska dem eller vända dem rätt. |
|
|
| Aendy |
Well worth the drive!
Bästa värdinnan någonsin: Glorie
Salmonellavarning på maten: Pizzerian mittemot Glorie
Skummast förklaring till smeknamn: Bagarvarg
Full som vanligt: Laszlo
Kvällens karaktär ur Star Wars: Rosa Chewbaccan
Hetast: Killen med mohair-tröjan
Coolast på dansgolvet: De två killarna utan taktkänsla som röjde fullt ändå
Bäst: Rökfritt
Sämst: Inget vatten
Mest impad av: Bra musik på ALLA golven
Eufori: Silence (första gången jag hör den ute)
Dansvänligast: Cosmicman
Ovanligt: Ingen med ölglas på dansgolvet
Mycket: Kameror
Mest onödig: Pådrivaren till Marcel Woods, i Sverige är publiken på ändå, blir bara konstigt med en aerobicinstruktör
Mest mobbad av alla: Connector
Flest inhysta sovplatser: Glorie
| quote: | Originally posted by Glorie
(p.s nån har glömt tandborste och theramed hos mig) :p
[/b] |
Hmm, om det är barn-therameden med godissmak så är det min med tillhörande tandborste. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Well worth the drive! |
-weeeeeeeeeeeee!
| quote: | | Hetast: Killen med mohair-tröjan |
Lätt! Han var cool som fän.
du har rätt.. fattar inte varför de inte hade gratis eller 5-kronors vatten? det e ju det viktigaste ju! handfaten på toaletterna funkar iofs men lite besvärligt när man inte kunde ta med sig plastmuggar till dansgolvet. stora alltså.. inte små vita toalettmuggar.
Och just det.... de var lite synd om Connector... ni bara retades :rolleyes: hoppas de gick bra att ta sig hem jonas. |
|
|
| St_Andrew |
soft rapport :) verkar ha varit en bra fest :D
synd att man missa den =/ aja, jag kommer igen ;)
vad gjorde connector btw? :D |
|
|
| dbl |
hel trevligt att få träffa flera nya + alla jag träffat innan :)
mina ben och fötter e ju nåååååååågot sega typ.. hehe :)
och ett STORT tack till glorie för sovplatsen =)
hur gick det att komma hem jonas??? heh |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|