|
|
| Glorie |
ja ska gö en komplett lista på de som var där från sweta.
senare.. har inte tid nu :p
hahhaha... tretimmarssamtal me zappas mobil. elakt... hoho :disbelief
evggyrt, tack ;)
weeeeee kul att ni kom men synd att de blev lite sent som sagt...
håller verkligen med dig vad gäller golven! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
tänkte bara säga att köttbullarna luktade ungefär som efter Vizay hade varit på toa :whip:
|
awww de där va väl ett slag under bältet :p så illa va väl inte min arom efter besöket? :p
| quote: | Originally posted by jofawe
I övrigt tycker jag att MINA bilder var stentuffa!
och Magnus G´s ... med.. såklart.
å Steves. ... å Vizays ... å Laszlos ... å Jennys ... å .. ja ;)
|
nah mina bilder blev rätt kassa, knäppte ca. 90 stycken men de va inte många som blev riktigt bra. Vart dock nöjd med bilderna där dj'n bara syns som svart siluett mot backgrundsbelysningen :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men jag gillar dig i alla fall... trotts hårstråt :) |
va? nu hänger jag verkligen inte med här.. va ere om för hårstrå??? haha..jonas har väl inget hårstrå! missa ja nåt, ja var så jäla trött när vi kom hem.
gylle, angående den mkt välkända bilden på Patriks bröst...ja har inte kvar den.. ändra ju mitt skrivbordsunderlägg efter att folk dragit :p men han vill kanske själv lägga upp den ;) heeeheee
en favorit i repris :p :stongue:
ja tycker lätt vi ska ha nån Best of Sweta snart.. vems briljanta idé var det? :) en sån tråd alltså.. frågan e om saker sparats... Stefans isskulptur-bild t.ex. eller var det en bläckfisk kanske, (:rolleyes: ) Johan? :p :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
en favorit i repris :p :stongue:
|
Haha ... (länk)
| quote: | | awww de där va väl ett slag under bältet så illa va väl inte min arom efter besöket? |
Nej, jag tycker om när det luktar fis i hela lägenheten .. thiihi
Å det där med en best of, varför inte .. hahaha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|