|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*Downloading*
Ik ben is benieuwd, tracklisting ziet er in ieder geval yummy uit! :crazy: |
moet m wel unzippen ma da zal wel lukke ;)
dit is slechtste mix van de 2 die ik opgenomen heb, andere komt later online, binnen 2 weken...kvind hem zelf minder mja ben dan ook weer uiterst kritisch en khang te fel de perfectionist uit
enjoy it |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pestario
kvind hem zelf minder mja ben dan ook weer uiterst kritisch en khang te fel de perfectionist uit
|
I know the feeling! :)
Comments volgen zeker! ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Pestario
kvind hem zelf minder mja ben dan ook weer uiterst kritisch en khang te fel de perfectionist uit |
Is hij nu de moeite of niet? Tracklist is alleszinds 'yummy' zoals Jasper het zegt.
Straks comments ;) |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Is hij nu de moeite of niet? Tracklist is alleszinds 'yummy' zoals Jasper het zegt.
Straks comments ;) |
Heb nog geen negatieve kritiek gekregen, en heb al zo een 100 reacties verzameld, setje was dinsdag nog te horen op lazerhothits voor u4ea fm, bart van wissen zelf vond hem lekker chilly klinken, ...ik kan zelf gewoon niet oordelen, ik blijf dingen horen die ik anders zou doen alhoewel ik mezelf toch een 7/10 geef qua tracks en 6/10 qua mixen, de pitch moest omlaag maar ja...ik zaag nu dus ik zwijg, oordeel zelf maar :P |
|
|
| TOR |
tracklist ziet er heerlijk uit
ff downen.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|