return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
Just mn ouders gij. Lekker op t gevoel spelen ipv met argumenten af te komen.

Ik vind mijn reden om op een partij te stemmen beter dan de mannen die hersenloos op Vandermeersch of Vandenbossche - of voor de vrouwen, Anciaux, stemmen.

dan ken je duidelijk de bedoeling van een verkiezing niet. bij een verkiezing stem je VOOR iemand of een partij, niet TEGEN iemand. als je niets ziet in het partijprogramma van het Vlaams Blok ga je toch niet voor hen stemmen zeker? en zeker niet omdat ze zogezegd 'slecht behandeld worden'. het is precies of je zou in Big Brother voor die pygmee stemmen 'omdat hij al problemen genoeg heeft in het leven'. de partij stelt zich op als de benadeelde en wil op die manier meelij wekken en stemmen ronselen. jij loopt er gewoon in.
Bertn
quote:
Originally posted by TOR
dan ken je duidelijk de bedoeling van een verkiezing niet. bij een verkiezing stem je VOOR iemand of een partij, niet TEGEN iemand. als je niets ziet in het partijprogramma van het Vlaams Blok ga je toch niet voor hen stemmen zeker? en zeker niet omdat ze zogezegd 'slecht behandeld worden'. het is precies of je zou in Big Brother voor die pygmee stemmen 'omdat hij al problemen genoeg heeft in het leven'. de partij stelt zich op als de benadeelde en wil op die manier meelij wekken en stemmen ronselen. jij loopt er gewoon in.

DIKKE VETTE WORD, ik ben die slachtofferrol van het VB kotsbeu!!:whip:

en ik ben ook geschrokken van dat aantal VB-ers..
Tiger777
Antwoord eens eerlijk tor en zeg dat je het partijprogramma van het VB nog nooit gelezen hebt...

Maar goed, ik ben ook geen blokker om de simpele reden dat het VB een façade is voor de kiezer die zegt: "we goan alle makakken nou toch nekjier bojte kraage zèker". Het VB heeft desondanks enkele goeie stantpunten in verband met onderwijs, met energievoorziening(zoals nabi al zei), met economie (belastingen op producten ipv arbeid), sociale zaken (meer controles van de langdurig werklozen).. moet ik doorgaan?

Ik nam het partijprogramma van ALLE partijen (inclusief Groen! en BUB) door en ik kan mij voor het overgrote deel terugvinden in dat van het blok... maar... het blijft een façade voor iets waar ik NIET achtersta. Vervolgens kon ik mij vinden in het programma van de NVA. Maar zij maken het mij ook moeilijk om voor hun te kiezen... ze verkochten zowel hun ziel als hun kiezers aan de CD&V... en toch zal het bij elliminatie NVA worden...
Gladius
quote:
Originally posted by TOR
en ik voel me hier echt niet meer op mijn gemak op het forum als ik zie dat het Vlaams Blok momenteel op kop staat in de poll.

idem :nervous:
SilentEagle
quote:
Originally posted by Gladius
idem :nervous:

Lekker verdraagzaam van jullie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium