return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
freya??? ach komaan, das gewoon een marionet die voor 99% door papa bestuurd wordt...

Tegen freya moet je maar eens een debat voeren, die klapt 90% van de andere politiekers zo onder tafel. Het zal wel een voordeel zijn dat papa een politieker is, maar als je op die leeftijd daar staat dan heb je toch wat in je mars.
Tiger777
Ik denk dat heel veel mensen in de situatie van silenteagle zitten. Het VB wordt gediaboliseerd en gemarginaliseerd tot en met. De huidige regeringspartijen hebben bewezen dat ze geen bestuur kunnen voeren, maar enkel een wanbeleid van geld uitgeven en idee'tjes lanceren.

De Wever is sinds het interview met filip de winter ook SERIEUS in mijn achting gedaald. Maar dat is dan in navolging van Bourgois die in het debat met vanhecke vorige week op Canvas ook in mijn achting daalde. NVA verlaagt zich inderdaad tot simplistische natrappraktijken en aanvallen op de man in plaats van op de bal.

Freya.. heh, die kan ook op niet veel sympathie rekenen bij mij. Ik zou niet weten hoe ze in real life omgaat met discussies, maar mij valt toch op dat haar verweer gebaseerd is op simplistische en vanbuitengeleerde zinnetjes. Trouwens, de fractievoorzitter in het vlaams parlement (zoontje van louis Tobback) stelt in discussies ook niet veel voor hoor. Hij moest tegen mij(hij's eens een lezing komen doen bij ons op school, voor hij naar huis ging klampte ik hem aan:tongue2 ) zelfs toegeven dat het zilverfonds een lege doos is en Stevaert authoritair is... Moderne stevaert-sossen stellen in discussies niet veel voor.

Oei, ik ben percies toch wel erg anti-NVA he.. hoewel ik eraan denk om bij de NVA te gaan...
SilentEagle
Weet ge, zulle we samen de N-VA een piepklein beetje radicaliseren, en zorgen dat iedereen in die partij doet alsof spirit gewoon niet bestaat? Dat zou nog es een mooi doel zijn... :)
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
En dan als laatste overweeg ik het Vlaams Blok, omdat de manier waarop die behandeld worden echt wel DIK mn strot aant uitkomen is.

schitterend, dit is DE reden bij uitstek om op een politieke partij te stemmen!! :rolleyes:

en ik voel me hier echt niet meer op mijn gemak op het forum als ik zie dat het Vlaams Blok momenteel op kop staat in de poll.
SilentEagle
Just mn ouders gij. Lekker op t gevoel spelen ipv met argumenten af te komen.

Ik vind mijn reden om op een partij te stemmen beter dan de mannen die hersenloos op Vandermeersch of Vandenbossche - of voor de vrouwen, Anciaux, stemmen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium