|
|
| Tiger777 |
Nooit van gehoord :)
Ik denk dat mijn voorstel het eerlijkste is. Mensen die op pensioen gaan hebben recht op een basispensioen daar zij elke maand het potje van de sociale zekerheid wisten te spijzen... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Nooit van gehoord :)
Ik denk dat mijn voorstel het eerlijkste is. Mensen die op pensioen gaan hebben recht op een basispensioen daar zij elke maand het potje van de sociale zekerheid wisten te spijzen... |
ik studeer pol&soc... daar hebt ge vakken als "samenleving: feiten en problemen"... waar heel gedetailleerd zowat alle mankementen van ons landje uit de doeken worden gedaan... heel leerrijk:D |
|
|
| Nyah |
Toch kan ik mij ergeren aan de manier hoe het VB in de media gediaboliseerd en gesaboteerd wordt. |
Exactly, daar kan ik me ook aan ergeren. Ik vraag me af waarom 'de mensen' zo bang zijn van het VB. :rolleyes:
Alles wordt gedaan om dat cordon sanitaire te verstevigen. Coalities en kartels, ik vind dat ze dat moeten verbieden als het enkel als doel heeft om het VB uit de regering te houden...
Ni rond de pot draaien, tis zoals tiger zei:
Ik vind toch dat ze een partij als een ander zijn en dat ze niet MOGEN anders behandeld worden. Ze vertegenwoordigen immers 850.000 Vlamingen he... |
Als het VB toch redelijk wat kiezers heeft, kunt ge die mensen niet blijven negeren. Das pas 'racistisch' :p
@Tiger: die link wat je gepost hebt voor dat forum. Thx, is echt interessant om die discussies eens te lezen.
Ik heb wel hartelijk gelachen met de discussie over 'het aftellen' van Anke van dermeersch... Voor de geïnteresseerden die willen weten waarover ik t heb... Klik hier (filmpke) Ge hoeft dat ni volledig te kijken, rond 2min14sec begint dat fragmentje
En de discussie over hare vinger, zie hier |
|
|
| Bertn |
voor meer politieke discussies verwijs ik jullie graag door naar www.politika.be/forum
studentenkring pol&soc leuven, en in het "serieuze onderwerpen"-forum worden echt keiharde discussies gevoerd, sommige mensen doen daar de moeite om ellenlange epistels neer te tikken |
|
|
| SilentEagle |
Ik zou heel graag op de N-VA stemmen, maar ik zie daar niemand die m'n stem verdient. De Wever vertelt soms zinnige dingen, maar hij blijft o zo vaak steken in simplistisch spirit-natrapperij... :(
Andere mogelijkheid is VLD, maar enkel op een ECHTE liberaal, niet die halfzachte patatjes die het er nu voor het zeggen hebben. As Coveliers op een verkiesbare plaats stond, wist ik het direct...
En dan als laatste overweeg ik het Vlaams Blok, omdat de manier waarop die behandeld worden echt wel DIK mn strot aant uitkomen is. Ook al ga ik verre van akkoord met alles wat ze zeggen, toch geef ik toe dat het idee van de middenvinger geven aan paars-groen me wel iets zegt. :)
Conclusie; ik weet het echt ni... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|