return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

pooley
Of ze correct is valt nog af te wachten.
Het heeft hun en de vld stemmen gekost.
Iets stemmen waar het volk niet achter staat KAN niet ...

En zij zouden zogezegde volgsvertegenwoordigers zijn? ach kom he !
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by pooley
Iets stemmen waar het volk niet achter staat KAN niet...

Onderschat ik dan het volk als ik zeg dat het volk nooit achter een belastingverhoging zal staan, terwijl dat misschien echt nodig is. Of langer (tot uw 65e) werken, terwijl dat zeer zeer nodig is...
EDIT: dat is precies de kracht van het Blok in de oppositie en de zwakte ervan in een meerderheid, de onbereidheid van het nemen van onpopulaire belissingen. Veel nachtvluchten boven de Noord- en Oostrand rond Brussel, Blok: schandalig, slecht bestuur; DHL overweegt weg te trekken uit Zavantem, Blok: schandalig, slecht bestuur. Jamaar ja...
Belgian Bonzai
http://alog.be/video/anke.wmv
Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
Geef gewoon toe dat Dewinter een fantastisch redenaar / debateur is.
Hij steekt iedereen in zijn zak, zelfs het publiek tijdens het debat gisteren.
Zijn kennis van zaken, zijn welbespraaktheid etc ...

Awel dat vind ik dat de Dewinter allemaal niet heeft. De twee andere topmannen van VB kunnen veel beter debateren. Filip de winter, zoals ik reeds zei, neemt veel te veel een defensieve houding aan wanneer het niet nodig is.

En wat me nog het meest ergert en dat ligt aan de mensen/kijkers/luisteraars zelf. Als een willekeurig politieker niet direct op een vraag antwoord "draait hij rond de pot", "wil hij niet antwoorden", "heeft hem iets te verbergen"
Als Dewinter niet op een vraag direct antwoorden dan juichen mensen want "hij laat zich niet doen", "hij laat zich niet vangen", "hij verweerd zijn eigen"
Ja kom hé, over dubbele standaarden gesproken. Mensen zijn gewoon sensatiegeil en als er iets is waar Dewinter een debat me kan verrijken dan is het wel sensatie.
SilentEagle
Vanhecke kan inderdaad een serieus stukske debatteren. Ik zou eigenlijk graag eens wat andere VB'ers in debatten zien - tzijn te vaak dezelfde.

Een ding kan Dewinter goed, en dat is zeggen waar het op staat. Ideeen verdedigen doet hij te weinig, hij is te negatief idd.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium