return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

Belgian Bonzai
De kans dat Leterme zelfs maar serieus gaat praten met het Vlaams Blok is 0%
djcresto
Ik ben absoluut geen blok voorstander, maar ik vind niet dat je een partij die 24% van de stemmen haalt zomaar kunt buitensluiten. Hiermee is blok trouwens de grootste partij. Cd&v zou zonder nva zelfs niet die cijfers halen. Wat nu staat te gebeuren is dat het blok blijvend in de opositie zal zitten. En ik denk dat ze dan nog populairder zullen worden.
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by SilentEagle
Nee, politici zijn gemaakt om te luisteren naar het volk. Steve Stevaert met z'n arrogante zever van "Mr. Dewinter, 78% van de Vlamingen stemt NIET op u." is gewoon misselijkmakend.

Op het eerste, niet 100% akkoord, want dan kunt het systeem invoeren van referenda voor alle grote beleidsbeslissingen. En zo komt ge bijvoorbeeld in de situatie dat het land echt belastingsverhoging nodig heeft, maar dat een duidelijk njet krijgt van de bevolking.
Op het 2e, wel de cijfers kloppen al niet, ik heb het ook gehoord, het is dus 76%. Stevaert wil in de verf zetten dat wie niet op het Blok stemt doorgaans, doorgaans meer tegen het Blok is dan dat iemend die niet voor de SP.A stemt tegen de SP.A is.
pooley
Geef gewoon toe dat Dewinter een fantastisch redenaar / debateur is.
Hij steekt iedereen in zijn zak, zelfs het publiek tijdens het debat gisteren.
Zijn kennis van zaken, zijn welbespraaktheid etc ...
Belgian Bonzai
Ik vind trouwens de moedigste partijen die partijen die durven ingaan tegen de wil van het volk voor iets waarvan die partij overtuigd is dat het een correcte beslissing is. Bravo voor de SP.A/Spirit voor de invoering van het gemeentelijk migrantenstemrecht.
*retracts neck and bows head awaiting unprecedented flaming*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium