return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

pooley
tmijn was ee grapsken.
Ik begdoelde dus
Ge moogt Geert is in de poep pakken

sorry
Tiger777
Daar schuilt hem vaak ook het wesenlijke probleem. Is de man in staat toe te geven dat indien de vrouw niet langer akkoord gaat met 'hun afspraken', dat de vrouw dan vrij is? Indien hij dat niet accepteert heeft de staat toch het recht het op te nemen voor de vrouw nietwaar? Dat gebeurd vandaag de dag en dat zal ook zo blijven, tenzij België (of Vlaanderen) morgen een Islamtische staat wordt naar Iraans voorbeeld. Ik ga je de vraag op de man af stellen, ik gaf je al meerdere 'hints' om het concreet te zeggen, maar nu stel ik ze concreet: Welk recht vindt jij het belangrijkst:

A: Recht op vrijheid van individu
B: Recht op godsdienstvrijheid
C: Geen mening: maar dan geef je toe dat je verloren hebt :happy2:
In het geval van de fundamentalistische islamcultuur lopen deze twee rechten sterk door elkaar...

Edit: pool, zou jij dat minder erg vinden? :nervous: :tongue3
Wildfir3
altijd grappig om zo politieke discussies van op afstand te volgen :)

1. iedereen is er heilig van overtuigd dat ZIJN/HAAR standpunt het enige juiste is en dat de andere ongelijk heeft

2. iedereen probeert dan ook zijn eigen mening zo hard mogelijk te roepen en te verdedigen, terwijl we allemaal weten dat er uiteindelijk niks bereikt wordt

3. mensen gaan zich mateloos irriteren aan elkaar op den duur :)

ahhhhhh, good ol' politics, better than television. Encore! :stongue:
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
Daar schuilt hem vaak ook het wesenlijke probleem. Is de man in staat toe te geven dat indien de vrouw niet langer akkoord gaat met 'hun afspraken', dat de vrouw dan vrij is? Indien hij dat niet accepteert heeft de staat toch het recht het op te nemen voor de vrouw nietwaar? Dat gebeurd vandaag de dag en dat zal ook zo blijven, tenzij België (of Vlaanderen) morgen een Islamtische staat wordt naar Iraans voorbeeld.

daar ben ik het mee eens en stuurde ik al de hele tijd op aan. maar de overheid kan maar ingrijpen als de onderdrukte persoon zijn gevoelens duidelijk maakt, via aangifte bij de politie of eender wat.

quote:
Ik ga je de vraag op de man af stellen, ik gaf je al meerdere 'hints' om het concreet te zeggen, maar nu stel ik ze concreet: Welk recht vindt jij het belangrijkst:

A: Recht op vrijheid van individu
B: Recht op godsdienstvrijheid
C: Geen mening: maar dan geef je toe dat je verloren hebt :happy2:
In het geval van de fundamentalistische islamcultuur lopen deze twee rechten sterk door elkaar...

het recht op een onderling overeengekomen levensvorm en waardepatroon
Gladius
er is (was) volgens mij niets mis met de discussie. Als ge maar niet gaat beginnen met domme en persoonlijke one-liners ipv serieuze argumenten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium