return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
verkiezingspoll

pooley
Wel ge moogt Marcske de mesmaeker is anaal pakken als beloning ! :)
Tiger777
quote:
Originally posted by pooley
Wel ge moogt Marcske de mesmaeker is anaal pakken als beloning ! :)

Is dat een verplichting? :nervous:
Bon, jullie hebben precies jullie best gedaan in het volzeveren van een bladje...

Even terug mij mengen in de discussie... of allé, ja, ze besluiten want Tor blijkt mentaal ergens in de onmogelijkheid te zijn zijn visie te herzien en intelligente argumenten aan te nemen daar hij Vrijheid op geloof belangrijker vindt dan vrijheid van individu.
Heeft de overheid het recht om zich te mengen als een man zijn vrouw doodschiet omdat ze vreemdging, of ligt dat volgens jou ook volledig binnen de prive-sfeer? Welnu, ik durf gelijk zeggen dat de overheid zich MAG moeien daarin daar het een basisrecht van de vrouw is. Als de migrant het er niet mee eens is, moest hij maar migreren naar een land waar de vrouw volgende de wet wel minderwaardig is(er zijn er trouwens genoeg zo)...

Vergelijk België met een tennisclub. Tennisclub "België" zegt dat je alleen kan spelen met rode ballen. Tennisclub "Iran" zegt dat je alleen met groene ballen kan spelen. Als ik er heilig van overtuigd ben dat de kwaliteit van de groene ballen beter is als die van de rode, dan ga ik naar Tennisclub "Iran" toch? Wat ik niet zal dus is naar tennisclub "België" gaan en daar EISEN dat ze ook met groene ballen spelen omdat ik de overtuiging heb dat zij beter zijn...De vergelijking kan doorgetrokken worden.

Waarom betrekt iedereen er steeds de Islam bij als ik om integratie vraag? Ik vind dat een Mormoon uit Amerika zich ook moet aanpassen aan onze gemeenschap wil hij hier komen wonen. Daar zullen minder problemen rond gemaakt worden. Welnu, ik wil niet discrimineren...

Maar we voeren hier, zoals ik al zei, een totaal overbodig debat. Tor heeft zijn mening die hij kennelijk zèèr goed weet te beschermen tegen kwalijke doch intelligente contra-argumenten
SilentEagle
De gouwe ouwe "declare victory and walk away"-techniek. Love it, Tiger. :D
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
Even terug mij mengen in de discussie... of allé, ja, ze besluiten want Tor blijkt mentaal ergens in de onmogelijkheid te zijn zijn visie te herzien en intelligente argumenten aan te nemen daar hij Vrijheid op geloof belangrijker vindt dan vrijheid van individu.

aangezien jij het blijkbaar allemaal beter weet, zal ik mij genoodzaakt zien inderdaad jou visie over te nemen :rolleyes:

quote:
Heeft de overheid het recht om zich te mengen als een man zijn vrouw doodschiet omdat ze vreemdging, of ligt dat volgens jou ook volledig binnen de prive-sfeer?

volgens mij heb je alweer niet goed gelezen. ik zei dat de overheid niet hoefde in te grijpen tot op het moment dat er fysisch geweld aan te pas komt. zoals ik al zei, is het best mogelijk dat een bepaald gezin afspraken maakt over de rol van iemand in dat gezin, en over het waardepatroon en de levensbeschouwing dat er moet heersen. als er dus is overeengekomen binnen het gezin dat iemand doet wat de andere vraagt (uit godsdienstige opvatting of wat dan ook), kun je daar toch moeilijk iets tegen inbrengen? dat schaadt de persoon in kwestie niet, aangezien die ermee heeft ingestemd. het wordt pas een probleem als er inderdaad fysieke schade wordt toegebracht.

@ SilentEagle: leuk hé? ware het niet dat dat nergens op slaat...
SilentEagle
TOR, alsjeblieft... Vergeet ni af en toe die spieren rond uw mondhoeken te gebruiken he. :o ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium