|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Nyah
ja ok; maar ik krijg hier wel de indruk dat t wél een misdaad is als iemand voor VB zou stemmen ;) en ik ben nog altijd voorstander van vrije meningsuiting |
van mij moogt ge die indruk allesinds nie krijge ...
en vrije meningsuiting ... love it :D
suckers :p ... neenee just kidding e (vooraleer iemand zich onterecht aangesproke voelt):D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
ja ok; maar ik krijg hier wel de indruk dat t wél een misdaad is als iemand voor VB zou stemmen ;) en ik ben nog altijd voorstander van vrije meningsuiting |
true. ben ook voorstander en kheb nooit gezegd dat het een misdaad is. mensen mogen stemmen voor wie ze willen... maar wat mij stoort is dat ze het zo stiekem doen... allè ja, kom dan op voor je mening eh en niet via achterpoortjes laten doorschemeren dat je mss wel voor vb gaat stemmen of wat dan ook. zeg dan: "kijk dit is waar partij X naar streeft en dat is ook wat ik wil" en niet gaan liggen zeggen van: "kwil nie blanco stemmen en kwil ook nie op de rest stemmen... ja ok wat blijft er over: vb dan maar eh." kweet niet mah dat is niet de reden waarom je op een partij stemt, tenzij je jong en dom zijt natuurlijk... (zoals mij indertijd :toothless) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
maar wat mij stoort is dat ze het zo stiekem doen... allè ja, kom dan op voor je mening eh en niet via achterpoortjes laten doorschemeren dat je mss wel voor vb gaat stemmen of wat dan ook. zeg dan: "kijk dit is waar partij X naar streeft en dat is ook wat ik wil" |
mooi idee,maar stel je eens voor: als morgen iemand in maasmechelen voor t gemeentehuis bvb. zou staan en gewoon zou zeggen:'kijk t VB streeft daar en daar naar en dat is ook wat ik wil' ....
Zou die zich nog lang op zen gemak voelen, denkt ge?
Das just t prob met t VB-iedereen ligt er op te zeiken en te doen, zodat ge gewoon nie meer durft te zeggen wat ge echt er van vindt... |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb sympathie voor het blok als ik hun partijprogramma nalees. Dat zou iedereen die zomaar ongezouten zijn mening geeft over hoe slecht het blok wel niet is...
Het heikel thema in deze discussie gaat over migranten. Dit zegt het VB over inburgering:
| quote: | | Het Vlaams Blok vindt dat België met een probleem van niet-geïntegreerde vreemdelingen zit. Assimilatie van vreemdelingen veronderstelt een waterdichte immigratiestop, vindt de partij. Tevens is er nood aan een terugkeerbeleid voor illegale en criminele vreemdelingen. |
Is dat zo erg? Volgens mij toch niet....
Maar bon, waarom ben ik geen blokker?
Omdat ik mij niet wil mengen in het wij-gaan-de-makakken-eens-buitenkrijgen-publiek wil mengen. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Nyah Das just t prob met t VB-iedereen ligt er op te zeiken en te doen, zodat ge gewoon nie meer durft te zeggen wat ge echt er van vindt... |
idd ... met dank aan onze objectieve media: krant & tv :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|