return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Techno Appreciation Thread!

ThaMaestro
quote:
Originally posted by basd
Ook Joris Voorn is de laatste tijd goed bezig, ik vind alleen Lost Memories pt. 2 (op Sino) niet echt wat..

zekers goed bezig, maar ... is lost memories niet wat? man, dat is waar hij neerlands jong techno talent mee op de kaart zette, en t was de zomerknaller in clubs, met supports van o.a. carl cox e.d. ... ik vind incident de , echt n 10/10 plaat ... maar heh, smaken verschillen, daar valt niet over te twisten ...
New Wave
Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden?
Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit.
T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht.

Mijn favourieten techno dj's zijn: Cari lekebusch, Lucca, Angela Flame, Bart Skills, Adam jay, Bas de Mooy.
Nog mensen die naar Awakenings Festival gaan?
Belgian Bonzai
www.dimitriandreas.be
Zalig :D
Zwaar aan het doorgroeien die kerel.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by New Wave
Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden?
Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit.
T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht.

Kan alleszins z'n kop niet zien :whip:
DJ Sid
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
www.dimitriandreas.be
Zalig :D
Zwaar aan het doorgroeien die kerel.

zijn mojado producties alleen al :crazy: :crazy: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium