return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Techno Appreciation Thread!

pooley
Voort moment beetje zot van Bailey & T-quest, gewoon omdat T-quest querstrom gedraait heeft :)
Die plaat blijft het doen voort moment !!!

Dave Clarke is ook DE MAN. Wat die allemaal uitspookt achter zen draaitafels, daar kunnen der zeer veel nog iets van leren. Subliem gewoon.

Felix da Housecat is ook top, alhoewel die niet echt onder Techno valt he :-)
cyberia
onlangs nog gekocht:
dj worx-manu kenton-the compilation

beukt wel lekker door, ben ni echt techno-addict, ma 't dees vind ik wel lekker(alé ja as't wel als techno aanzien wordt:p )
Jasperovitsj
Pumaz haalt daar gewoon mijn 2 favoriete techno-platen van dit jaar aan! :)
De CD van Ricardo Villalobos (Alcachofa) is redelijk minimaal, en zeker geen gebeuk. In waiworinao bijvoorbeeld is er zelfs geen duidelijke kick, it's all about the rhythm...Dexter is dan weer heel emotioneel en diep. Ik vind het in ieder geval een superalbum, maar totaal niet geschikt voor de dansvloer.

Volume Freak is ook top, hoewel dat ook weeral geen echte beuktechno is, er staan maar 2 echte beukers op. De rest is een mengeling tussen techno, house en electro, héél melodieus soms. Emotional Content vind ik persoonlijk zelfs beter dan Diabla, dus dat zegt ook al iets! :)

Voor de rest ben ik niet meer echt mee met techno, maar tribal stompers zoals Zzino vs Filterheadz kan ik altijd wel apprecieren, dus tips zijn altijd welkom! :)
Bertn
een echte technoplaat die het erg goed doet op dit moment: basic implant - revenge of the 202

en voor de rest: dave clarke is idd super: zijn set op i love techno 2001 is legendarisch!!

funk d'void - diabla (heavenly mix) is wel softe techno vond ik... maar o zo zalig:)
basd
quote:
Originally posted by Bertn
een echte technoplaat die het erg goed doet op dit moment: basic implant - revenge of the 202

De (nieuwe) remixes of de eerste release? Op de eerste staat echt een hele vette track: Affiliate is dat (de B2), die is echt goed!

Voor verdere aanraders zie mijn signature, ben vooral erg gek van die Vince Watson EP op het moment, geen beuktechno maar pure kwaliteit, met gevoel (iets wat ik bij harde techno niet heb)..

Ik wacht verder met spanning op de nieuwe Wolfskuil (003), heb wat samples gehoord en die zijn erg lekker... Ook Joris Voorn is de laatste tijd goed bezig, ik vind alleen Lost Memories pt. 2 (op Sino) niet echt wat..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium