|
Waardig Opvolger/Spammer
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Ik werd lichtelijk uitgedaagd door PartyHardy en heb daarom (eenmalig) er voor gezorgd dat het hele TA-Holland forum volstond met laatste berichten van mijn hand... Sorry voor de troep en ik zal het nooit meer doen:crazy: :tongue2 :conf: :tongue3
PS. Dit topic kan natuurlijk direct weer worden verwijderd door de operator! :p |
|
|
| Optimus |
| ga door ga door ga door!!! Je hebt Lex nog steeds niet overtroffen hoor:p |
|
|
| Partyhardy! |
Whahahahahahahahahaha :p Echt meesterlijk dit!!! :eek: :D :) :cool:
Wat een actie! :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| Ik stop er mee... Ik kan niet meer, ben helemaal kapot :crazy: :tongue2 ! Dit was natuurlijk eenmalig... Lex blijft dan maar de koning. Ik ga slapen :rolleyes: Volgende keer schrijf ik hele Finse TA-forum vol ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
....Ik ga slapen :rolleyes: |
slapen! jij? Jij bent nog zo hyper, dat gaat voorlopig nog niet lukken! ;) :eyespop: |
|
|
| Jappio |
| die onno krijgt ook met 1 knipoog alles voor elkaar hè.. Man, vrouw, kind, opa of oma iedereen zwicht voor de verleidelijke looks van partyhardy :stongue: :crazy: :tongue2 :tongue3 :eyespop: :happy2: |
|
|
| kolkiewolkie |
Voor het archief:
en dan te bedenken dat er nog enkele draads tussen de shots inzitten :p . |
|
|
| Wildfir3 |
het staat anders wel netjes opgeruimd zo :)
Misschien volgende keer gewoon een heel aantal nieuwe threads, dan sta je overal ook nog es als threadstarter :) |
|
|
| moogwai |
ROFL :p
Ik kan me ook nog zo'n actie van DJ Lex herinneren :D |
|
|
| Little Theseus |
| w00t! Als ik Lex of Supersjinees was zou ik dit echt niet pikken en op elke reply minstens 2 terugreplyen! |
|
|
|
|