return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Waardig Opvolger/Spammer
View this Thread in Original format
Tim81
Ik werd lichtelijk uitgedaagd door PartyHardy en heb daarom (eenmalig) er voor gezorgd dat het hele TA-Holland forum volstond met laatste berichten van mijn hand... Sorry voor de troep en ik zal het nooit meer doen:crazy: :tongue2 :conf: :tongue3

PS. Dit topic kan natuurlijk direct weer worden verwijderd door de operator! :p
Optimus
ga door ga door ga door!!! Je hebt Lex nog steeds niet overtroffen hoor:p
Partyhardy!
Whahahahahahahahahaha :p Echt meesterlijk dit!!! :eek: :D :) :cool:

Wat een actie! :crazy:
Tim81
Ik stop er mee... Ik kan niet meer, ben helemaal kapot :crazy: :tongue2 ! Dit was natuurlijk eenmalig... Lex blijft dan maar de koning. Ik ga slapen :rolleyes: Volgende keer schrijf ik hele Finse TA-forum vol ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
....Ik ga slapen :rolleyes:

slapen! jij? Jij bent nog zo hyper, dat gaat voorlopig nog niet lukken! ;) :eyespop:
sndh
hahaha!
Jappio
die onno krijgt ook met 1 knipoog alles voor elkaar hè.. Man, vrouw, kind, opa of oma iedereen zwicht voor de verleidelijke looks van partyhardy :stongue: :crazy: :tongue2 :tongue3 :eyespop: :happy2:
kolkiewolkie
Voor het archief:

en dan te bedenken dat er nog enkele draads tussen de shots inzitten :p .
Teknikol
+1 :)
Wildfir3
het staat anders wel netjes opgeruimd zo :)

Misschien volgende keer gewoon een heel aantal nieuwe threads, dan sta je overal ook nog es als threadstarter :)

moogwai
ROFL :p

Ik kan me ook nog zo'n actie van DJ Lex herinneren :D
Little Theseus
w00t! Als ik Lex of Supersjinees was zou ik dit echt niet pikken en op elke reply minstens 2 terugreplyen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement