return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
Samenkomst met M.I.K.E.

Jasperovitsj
Bwah, ik draai ook prog, maar melodische prog is volgens mij wel ideaal om op te warmen of af te sluiten. En ik ga eerlijk zijn, ik wil ook graag draaien, maar ik snap ook dat er nog veel kandidaten gaan die net hetzelfde denken...

Dat van dat zat zijn kan anders wel een probleem vormen moest ik eventueel later op de avond draaien...het zal een kwestie van prioriteiten worden dan :toothless
lievez
ik wil ook draaien !

als de lege vaten op zijn, der e nieuw aandraaien :D

vaten mixen :eyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by lievez

als de lege vaten op zijn

Lege vaten zijn meestal op :p
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, ik draai ook prog, maar melodische prog is volgens mij wel ideaal om op te warmen of af te sluiten.

Mjah, het is ook niet 100% melodisch bij mij, met dingen als Matthew Dekay en zo er nog bij :tongue3
Markus Schulz + Hernan Cattaneo = ik :p
Jasperovitsj
Das mijn punt niet, ik draai zeker niet alleen melodische prog. Ik denk gewoon dat het geen wijze beslissing zou zijn om heel diep en donker te gaan op zo'n feestje, maar melodische prog (wat ook tot mijn arsenaal behoort) zou wel passen - naar mijn mening. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium