return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 
Samenkomst met M.I.K.E.

Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat gaat nog het zwaarste werk worden, bepalen wie er allemaal plaatjes mag draaien en wie niet...

iedereen!
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
iedereen!

tmoet ook op iets trekken eh, en iedereen achter de draaitafels laten lijkt mij zoiezo gn goed idee, kwestie van chaos te vermijden :p
Tiger777
baah, iedereen die enige noties heeft van DJ'en een half uurke laten?
Jasperovitsj
Dan nog zullen we met tijdstekort zitten denk ik, en een half uurtje is leuk, maar echt veel kan je dan ook niet laten zien...
En geloof me, iedereen laten draaien geeft gegarandeerd chaos! We hebben het is geprobeerd in ons jeugdhuis met 7 dj's op 1 avond, en dat was zelfs al een catastrofe ("ik wou die plaat ook wel draaien hé" "allé, mag ik nu echt geen kwartierke langer" "Waar is den andere die nu moet draaien, weeral aant smossen met zijn lief")

Maar bon, we zullen is een voorlopig tijdschema opstellen en alle kandidaat-dj's noteren, en dan is zien wat er mogelijk is en wat niet?
Pumaz
Jasper heeft gelijk. We zijn met veel te veel. Persoonlijk zou ik veel liever mij zat drinken en een babbeltje slaan, maar kandidaten zijn er alleszins teveel. Plus nog het feit dat dit eigenlijk een trance forum is en mijn draaistijl gaat met de dag verder en verder van trance, met het gevolg dat de meesten zouden klagen dat het 'te saai' is :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium