return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Samenkomst met M.I.K.E.

Buoyant
quote:
Originally posted by djcresto
op een grasveld sjotten wordt moeilijk denk ik. Zoveel talenten zitten hier niet dus aan 2x11 man lijkt me moeilijk aan te geraken. Bovendien moet je dan nog over een terrein kunnen beschikken en heel veel voetbalclubs hebben in de zomer net hun terrein bijgezaaid ofzo, meestal zijn de netten ook verwijderd. En in België kan het in de zomer ook goed regenen :p

Het moet toch niet persee op een echt voetbalveld zijn? een of ander grasveldje is toch ook toppie?
djcresto
quote:
Originally posted by Buoyant
Het moet toch niet persee op een echt voetbalveld zijn? een of ander grasveldje is toch ook toppie?

conrete voorstellen altijd welkom :p
cyberia
in de buurt van m'n grootmoeder weet ik wel een afgelegen voetbalpleintje liggen ma da is in Ronse, dus voor de meeste te ver waarschijnlijk (als je het al wel weet liggen:p )
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant

En dan truitjes als doelpalen, en de beek is de zijlijn :D
*flashback naar lagere school taferelen*

Nah, een goed veld (echt goed dan, geen patattenveld waar ge uw voeten constant omslaagt) is zeker goed, maar ik dacht net nog aan iets dat misschien essentieel kan zijn: douche-gelegenheid. Allé, als ik een uur gevoetbald heb zweet ik mij te pletter, zeker in de zomer. En ik zal wel niet de enige zijn. En een BBQ met 20 bezwete mannen gaat niet zo aangenaam zijn voor de rest denk ik...
Liever een zaal met douchegelegenheid dan een veld zonder! :)
Meltoz
Oke mij ff de tijd genomen voor de topic te lezen, al 6 blz en pas van gister, tsjonge...:o

Vind chic da't initiatief mee van M.I.K.E. komt, echt te gek :crazy: Wij passen ons gewoon aan voor e datum aan M.I.K.E. lijkt mij ok het meest logische he :D
Ben binnen e maand ook volledig uit revalidatie (kruisbanden afgescheurd), dus zet me maar bij op't lijstje vo te shotten he, ben zelf ne zaalvoetballer, dus zou mooi meegenomen zijn om in ne zaal ergens te voetballen, ma as't ergens buiten wordt is't mij even goed zene (ma dan liefst inderdaad me douche faciliteiten) ;) :) Ik weet ni direct ne zaal in de provincie Antwerpen, as't in den Brabant was had ik direct kunnen helpen, ma't voorstel van Gert is wel dik inorde lijkt me zo ;) :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium