|
|
| SilentEagle |
O ja - kan wel een pootje shotten, maar niet te uitzonderlijk. :D
BBQ'en daarentegen... Mag ik Sauskoning zijn? :p |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
BBQ'en daarentegen... Mag ik Sauskoning zijn? :p |
Hohohoho ge kunt u ni voorstellen wa voor vettige praat ik hier allemaal op zou kunnen verkopen, maar 't is te easy.
:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zo hier even, misschien het eerste halve concrete voorstel.
In Oudegem (deelgemeente van dendermonde) staat een sporthal. Aan deze sporthal is een leuke cafetaria waar ge een goe fuifke kunt organiseren. De cafetaria heeft ook een goed terras en in de zomer staat er steeds een barbecue buiten. Eigenlijk ideale locatie dus voor dit initiatief.
Nu gaat jasper aan mike vragen op welke data hij vrij is. Dit zullen denk ik niet zoveel dagen zijn. Derna kan ik horen of de sporthal vrij is, of de uitbater niet in verlof is en of we van hem een party mogen organiseren. Met onze club hebben we goeie contacten met de uitbater dus dat kan niet zo een probleem zijn denk ik. Bovendien vraagt die nooit geld voor een party, toch niet aan ons. Bovendien is Oudegem vrij centraal gelegen in Vlaanderen. En op ongeveer 10 km van afrit E40.
Iemand hier iets op tegen? Of gaan we ervoor? :D |
Ik ben daar volledig voor gewonnen :) |
|
|
| djcresto |
| op een grasveld sjotten wordt moeilijk denk ik. Zoveel talenten zitten hier niet dus aan 2x11 man lijkt me moeilijk aan te geraken. Bovendien moet je dan nog over een terrein kunnen beschikken en heel veel voetbalclubs hebben in de zomer net hun terrein bijgezaaid ofzo, meestal zijn de netten ook verwijderd. En in België kan het in de zomer ook goed regenen :p |
|
|
| Wildfir3 |
| Hehe, hier in de buurt is er wel een zalig handig klein voetbalterreintje waar we zelfs op zouden kunnen bbq'en, maar da's dan alweer een heel eind weg :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|