|
|
| Wildfir3 |
gelle zijt toch ook wel kampioenen in het "rap op ulle tenen getrapt zijn" zenne.
Met domme massa bedoel ik: breezers die enkel traffic kennen, en die daarvoor naar dat festival zullen gaan om tiesto te zien. Die zullen dan ook wel met andere GOEIE trance in contact komen.
Met domme massa bedoel ik: mensen die zich enkel en alleen fixeren op wat er op studio brussel te horen is (en geloof mij, zo zijn er genoeg... ik herinner mij hoe de "coole" mannen bij ons op school vroeger enkel en alleen naar studio brussel wouden luisteren). Met andere woorden: mensen die niet open staan voor eens wat ANDERE GOEIE muziek.
En leg me nu niet in de mond dat ik zeg dat stubru luisteraars allemaal hetzelfde zijn hé :rolleyes:
Hoe idioot toch hé :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
gelle zijt toch ook wel kampioenen in het "rap op ulle tenen getrapt zijn" zenne.
Met domme massa bedoel ik: breezers die enkel traffic kennen, en die daarvoor naar dat festival zullen gaan om tiesto te zien. Die zullen dan ook wel met andere GOEIE trance in contact komen.
Met domme massa bedoel ik: mensen die zich enkel en alleen fixeren op wat er op studio brussel te horen is (en geloof mij, zo zijn er genoeg... ik herinner mij hoe de "coole" mannen bij ons op school vroeger enkel en alleen naar studio brussel wouden luisteren). Met andere woorden: mensen die niet open staan voor eens wat ANDERE GOEIE muziek.
En leg me nu niet in de mond dat ik zeg dat stubru luisteraars allemaal hetzelfde zijn hé :rolleyes:
Hoe idioot toch hé :rolleyes: |
nu wordt op studio brussel wel meer electronische muziek gespeeld dan op de meeste doorsnee radio zenders. Tis niet helemaal meer zoals vroeger. |
|
|
| lievez |
hmm kwas zoiezo al na pukkel te gaan. swel ruime keus vo muziek en ge vind altijd wel iets dagge leuk vind. Langs ene kant wel goe da tiesto komt (alsem komt alé, sta nog ni bevestigd op site dusja...) omda dan nekke iet trance eb op e festival wa ge daar niveel tegekomt, thopen dattem dan ook TRANCE DRAAIT en gene bull trance :p en langs andere kant thopen da die tent da ni overlope is me "Ik ken tiesto van traffic" mensen :D. thopen da die rap gon lopen alsem trance draait :p
EN THOPEN DATTEM VOORAL TRAFFIC NIET!!!!!!!!!!!!!! DRAAIT |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lievez
EN THOPEN DATTEM VOORAL TRAFFIC NIET!!!!!!!!!!!!!! DRAAIT |
Don't kid yourself :p |
|
|
| jp |
Tiesto draait ook op Pinkpop in Nederland
Het is allemaal wel heel erg mainstream geworden, nu zelfs trance op een (van oudsher) rockfestival gespeeld wordt.
EDM artiesten als Underworld en Faithless spelen tenminste nog live, een dj legt alleen plaatjes neer... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|