return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Tiesto @ pukkelpop o_0

emma
vinnet wel raar; tegenwoordig gaan ze alle stijlen een beetje mengen..

tiesto gaat ook al naar pinkpop in nederland (is ook zo'n pukkelpop achtig festival)

maybe geen slecht idee maar volgens mij hebben ze hem eerder als publiekstrekker geboekt ...
NightRavah
Mja eig, what's next, slipknot op AiB? :p

Btw khoop op Tiesto, Faithless en Muse op 1 dag, dan ben ik zéker daar! Maar is wel zeer onwaarschijnlijk ;)
SilentEagle
quote:
Originally posted by NightRavah
Mja eig, what's next, slipknot op AiB? :p

Btw khoop op Tiesto, Faithless en Muse op 1 dag, dan ben ik zéker daar! Maar is wel zeer onwaarschijnlijk ;)

Ik hoop hetni... :p

Tiesto + Faithless of Groove Armada kan mij ook wel overtuigen...
Pumaz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Die Al Pacino is dat niks voor "Daily Addict"? :)

Daar was ik mee gestopt, maar die is terug door TOR's doen...
Ik had het vroeger op een filmpje (kwijt met mijn pc-crash en niet terug te vinden :(, echt hilarisch...
Al Pacino staat daar zo tegen de railing van een of ander club aan het neerkijken op de dansvloer, dan begint zijn been mee te bewegen met de muziek, dan zijn romp en na een miuutje of zo zitten zijn handen in de lucht :D (ik kan dit eventueel ergens waar een railing is nadoen).

De muziek in de achtergrond was Altitude - Altitude (SHOKK remix)
Het was op de release-party van een van zijn recentere films, de titel ontsnapt mij...
Solar1
Zo vreemd kijk er nu ook weer niet van op, ben 5-tal jaar geleden naar Mr. Paul Oakenfold op Pukkelpop geweest. Zn set stond helemaal op t laatst van de dag geprogrammeerd, gelijktijdig met optreden van Red Hot Chili Peppers geloof ik. Toen speciaal voor zijn set een dagticket gekocht, waren 2 dure uurtjes, maar onvergetelijk!! Heerlijke set!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium