|
|
| TOR |
| wanneer wordt er precies een mail gestuurd? |
|
|
| Tiger777 |
Als de thread gesloten wordt, 7 juni dus :)
Voor iedereen die nog veranderingen wilt doorvoeren, gelieve dat opnieuw te posten. Voor iedereen die om een of andere duistere aangelegenheid wilt annuleren doet dat ook. De T-shirts worden pas aangeschaft als het integrale bedrag mij bereikt heeft. Dus als er mensen zijn die toch twijfelen of ze er wel zo eentje willen: Tis de moment van annuleren he!
Diegenen die niet betalen zonder mij dat VOOR 7 JUNI te laten weten, zullen ten laatste tegen 14/6 een bezoek gekregen hebben van de Chinese maffia die jullie 2 knieschijven zullen breken. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Worden aan de kassa geroepen:
NightRavah
Pumpin2000
FUSyke
Deze mensen hun iemeeladressen vond ik nergens. Ofwel PM'en deze mensen mij hun emailadres ofwel posten ze het in het MSN-emailadressenthreadje. Als ik tegen dinsdag 7/6 hun adressen niet heb, wordt hun order geannuleerd... |
|
|
|
| FUSyke |
Ik heb dus nog ff veranderingen toegevoegd, hier volgt dus mijn nieuwe bestelling, gelieve mijn vorige te annuleren.
Aantal: 1
Type: "Fruit Of The Loom" met v-hals
Maat: XL (ik heb altijd een XL en ik hoop dat de maten van Fruit of The Loom een beetje dezelfde zijn)
Optie: BETA op de voorkant; TranceAddict.com op de achterkant |
|
|
| TOR |
ik ben normaal geen meeloper, maar hierbij maak ik een uitzondering. ik heb nl. gezien dat iedereen opteert voor het BeTA logo op de voorkant, en aangezien ik als enige met het logo op de achterkant sta, zou ik nogal uit de toon vallen op een fuifje waar veel BeTA's aanwezig zijn..
vandaar mijn aanpassing (onderlijnd):
| quote: | Originally posted by TOR
Aantal: 1
Type: B&C zonder v-hals 190gr.
Maat: XL
Optie TRANCEADDICT.COM: BeTA logo op de voorkant (niets op de achterkant) |
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|