|
|
| Eagle` |
Aantal: 1
T-shirt: "Fruit Of The Loom" met v-hals
Maat: L
Voor: BeTA logo
Achter: tranceaddict.com |
|
|
| pooley |
Hoeveel T-shirts: 2
Type T-shirt 1: B&C met V-hals 190gr
Maat T-shirt 1: M
Vanvoor: Tranceaddict.com
Vanachter: BeTAlogo
Type T-shirt 2: B&C met V-hals 190gr
Maat T-shirt 2: M
Vanvoor: Niets!
Vanachter: TRANCADDICT.COM |
|
|
| NightRavah |
Hoeveel T-shirts : 1
Type T-shirt(s) : B&C zonder V, 190gr
Maat T-shirt(s) : M
Optie TRANCEADDICT.COM: op de achterkant(BETAlogo op de voorkant) |
|
|
| Gladius |
Hoeveel T-shirts : 2
Type T-shirt(s) : T-shirt "B&C" zonder v-hals (190 gram)
Maat T-shirt(s) : L
Optie TRANCEADDICT.COM :TRANCEADDICT.COM op de achterkant, BETA logo op de voorkant |
|
|
| eieregooie |
Ok dan :)
Betreffende de t-shirts dus... Ik werk in een bios en heb dus een hele berg promotie t-shirtjes. De meeste zijn van Logo Star, en dat is echt rommel :D Gelukkig is dat hier ook geen optie :) Ook heb ik een goed shirt van de Love Parade, welke van het merk US Basic is, maar ook dat is geen optie. Verder heb ik ze ook van B&C en van Fruit Of The Loom. Die FOTL heeft weliswaar geen v-hals, maar neem aan dat de stof verder hetzelfde is.
De B&C, 150 grams, is wel iets beter dan de Logo Star Shirts, maar ook niet je van het. De print begint al te vervagen, t shirt wordt pluizig, en wat ik het vervelendste vind, het shirt heeft een brede, dikke, nauwe kraag (evenals de Logo Stars hehe). Ik heb em gister expres nog ff aangetrokken en t zit echt niet prettig. Het is een XL, en een beetje raar gemodelleerd. Ik kreeg de opmerking "Beetje te klein misschien?" Ter vergelijking, die Fruit Of The Loom (valueweight (160g)) is een L, en die zit beter. De stof voelt alleen wat ruwer (steviger) aan, of dat een voordeel of een nadeel is mogen jullie zelf bepalen.
Nu gaat het hier om 190 grams shirtjes van B&C, maar ik neem aan dat de modellering hetzelfde is... Bovendien blijft het, ondanks dat de stof dikker is, dezelfde stof, en zal het net zo snel pluizig en vaal worden vrees ik.
Dus basically is mijn advies... beter geen B&C :x Maar als je echt geen V-hals wilt heb je weinig keus geloof ik. Neem dan wel idd de 190 grams versie, misschien dat dat toch beter is. Wat betreft V-halzen heb ik gezien dat de B&C's en Santino's een vrij diepe hals hebben met een brede band, bij de FOTL lijkt de V wat minder scherp en is de band smaller. Overigens vond ik op de plaatjes de Santino er erg rechthoekig uit zien (echt een T dus) wat volgens mij ook niet echt een goed teken is.
Nu genoeg... Verder ken ik de merken ook niet... De keuze is nu aan jullie :)
Ondanks dat ik nie zo weg ben van V-Necks, heb ik zo'n hekel aan de B&C kragen dat ik toch voor een ander shirt ga :) En ja, wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet dus:
----------------
Aantal: 1
T-shirt: "Fruit Of The Loom" met v-hals
Maat: L
Voor: BeTA logo
Achter: tranceaddict.com
----------------
:) Astu
OVERIGENS wil is dus nog ff duidelijk maken dat die B&C dingen dus klein vallen! Die XL B&C is even lang als de FOTL L (nu weet ik dat het bij maten voornamelijk om de breedte gaat, maar toch...) en idd ietsje breder...
Als jullie willen kan ik er pics van maken :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|