|
Promo mix - Fred Nova (trance, progressive & uplifting)
|
|
|
| Sportingboy |
mail verstuurd.. ziet er allemaal zeer mooi uit :tongue2
Cheers! |
|
|
| FredNova |
al heel wat mails ontvangen
reacties graag he :toothless |
|
|
| Freezel |
Net binnen :) Tracklist ziet er weer netjes uit :)
Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben ;) Gaat mee naar stage morgen :p
Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven :) Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Freezel
Net binnen :) Tracklist ziet er weer netjes uit :)
Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben ;) Gaat mee naar stage morgen :p
Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven :) Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd :) |
mja , handig! maar technics hebben dat niet he (mijn tt wel :) ) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by pooley
mja , handig! maar technics hebben dat niet he (mijn tt wel :) ) |
Je hoeft geen Technics te hebben om met de pitch bij te sturen, tis wel zo dat je met Technics het bijna niet hoort. Maar met jou TT's moet het ook kunnen, zijn ook zeer goede tafels :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|