return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
BirD - I like your shirt (rough edit)

Bertn
jips,

Enkele maanden geleden heb ik een track gemaakt, een soort van techy trancer met sommige MIKE-invloeden.
De mensen die de plaat hoorden zeiden na een paar luisterbeurten dat de track zeker potentieel had - vooral op luid volume gedraaid vonden veel mensen hem bom- maar dat er nog dingen moesten bijkomen omdat het nu wat kaal klonk...

ik weet echter niet wat ik nu moet doen om da nog "voller" te laten klinken... dus ik heb jullie hulp nodig. Ik durfde dit niet op het general forum in het juiste deel te plaatsen uit vrees voor hoongelach, dus post ik het maar tussen de beta's, omdat ik zie dat jullie hier altijd constructieve comments geven:-)

genre is dus techy trance (ikzelf durf het in alle bescheidenheid wel goe dansvloer materiaal noemen...), en de link vind je HIER.

voor mensen die het .ogg formaat raar vinden: is een soort van mp3 formaat, zelfde kwaliteit als 128kb/s, converteert gewoon naar compacter formaat, is afspeelbaar met winamp (zolang je versie recenter is dan 2.91:-)

enjoy;)
Wildfir3
Ik was dus een van die mensen die vond dat de track best wel potentieel had :)

Na achteraf nog es te beluisteren vind ik de opbouw misschien iets te tam, maar het feit dat ge het als techtrance ziet kan dat wel verontschuldigen :)

Verder vind ik ook dat er een vocal in moet komen in de zin van "oooooooh i have big titties lalalalalala, i wish you could see them tralalalalala", ik denk dat dat perfect zou passen in die break.

Het feit dat hij nogal 'leeg' klinkt is denk ik het gebrek aan variatie. Alweer iets dat naar techtrance kan gaan wijzen, maar dan vind ik dat de track wat meer power mag krijgen.

Maar zeker niet mis :)
Jasperovitsj
Ben aan het luisteren, en het eerste dat mij opvalt is de lekere bass! Klinkt heel goed, zelfs door dit crappy koptelefoontje! :)
De breakdown is wel leuk, maar de opbouw erna is inderdaad een beetje tam, en de climax is ook niet echt een bom...
Die 2de break is ook wel leuk qua sounds, maar weeral is de climax een beetje zwak...

Wat je daaraan kan doen laat ik echter aan anderen over, ik ken echt niks van producen, verder dan zeggen wat er scheelt kan ik niet...:(
Azo
hehe
ik vin em best wel goe!
leuke percussie en effecten: idd techy
:)
misschien een langere pad der tussen smijten of de reverb op de lead veranderen?

in ieder geval een massale build hoeft ook niet in techtrance. ff een fractie laten stilvallen en dan vollenbak met de drums en percussie.

leuke track
Xavez
1) Lekkere bass
2) Toffe "lead"
3) Geen climax?

Zitten m.a.w. veel toffe ideeën in maar uw arrangement, daar schort het een beetje aan denk ik, wat spelen met je leads (beetje release opendraaien hier en daar...)

Klinkt wel tof, voor rought edit :) good job

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium