|
Limited Growth - No fate (Quadran RMX)
|
View this Thread in Original format
| Xavez |
Iemand enig idee of die al op plaat uit is en of die ooit gaat uitkomen? of waar ik eventueel moet gaan zoeken of dat ding al uit is [discogs staat nix...]
Greetz en merci :) |
|
|
| Pumaz |
Ik wist niet eens dat ze deze nog eens bovengehaald hadden.
Bonzai classic :)
Anders moet je het eens op het bonzaiforum vragen |
|
|
| Zehra |
heb op discogs dit gevonden... klik hier
Limited Growth - No Fate (Bonzai Trance Progressive)
Format: 12"
Catalog#: BTP-038-1997
Released: 1997
Country: Belgium
Style: Trance
Notes: Written by Steve Be-Zet, A.C. Boutsen & Zyon.
Published by Cheyenne / Neuewelt Musikverlag
A1 produced by Quadran
B1 produced by Santini & Stephenson
Rating: 4.8/5 (9 votes) Rate It
submitted by: vdweghe
Tracklisting:A No Fate (Quadran Mix)
remix by Quadran
B No Fate (Santini & Stephenson Mix)
remix by Santini & Stephenson
aub :) |
|
|
| Pumaz |
Ah, het gaat dus om de oude versie :o
Moest je wat rapper geweest zijn kon je die misschien in de Rebel grooves nog vinden... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben die daar nooit tegengekomen, maar misschien in de soldenbakken toen op het laatste...
Ah well, daar is het nu inderdaad te laat voor, RIP Rebelgrooves...*snif* |
|
|
| ahp2002 |
| Er komt volgens mij een nieuwe Quadran aan en die is heeeeeel goed, volgens mij een remake van een oud Quadran nummer? :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Er komt volgens mij een nieuwe Quadran aan en die is heeeeeel goed, volgens mij een remake van een oud Quadran nummer? :D |
that's nice, kijk er al naar uit!
Philippe Van Mullem is toch wel een van de beste producers die Bonzai heeft gekend. The Settlers, La 7ième Note, The Secret Folder, deze No Fate remix, enz. allemaal briljante platen! :crazy: |
|
|
| Xavez |
Okay thanx voor de info manne :)
Greetz |
|
|
| Lightworks |
| Die plaat is toch al eeuwenoud? Of gaan ze hem opnieuw uitbrengen? Blijft wel bangelijk goed he... Meesterlijke buildup en prachtige melodie. |
|
|
| Xavez |
Jah, 't is precies al eeuwenoud maar uit die'n tijd ('97 blijkbaar) ken ik nog ni zo veel, eerder de iets commercielere trance (dahool) dusja :D
En 'k vinnet nog steeds n zalig plaatje om tussen men setjes te smeren dusjah vroegme dat af of die nog te verkrijgen was want ik hoorde hem onlangs op id&t of di.fm en ik vond het zo'n goeie boel dat ik er maar dadelijk naar gevraagd heb =) |
|
|
|
|