|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
Zo ist easy, ff een mp3 constant draaien in je set, dan komt ie uit, oei nee die heb ik al genoeg gespeeld, liever toch maar niet pakken? (en ge gaat me nu ni zeggen dat dat niet waar is)
hypocriet nee? |
Bwah zo is niet echt altijd :p
Ik koop platen omdat ik die voor de rest van mijn leven in mijn collectie wil, een mp3 is nog steeds waardeloos :) |
|
|
| Kaidreas |
^inderdeed ook al zijt ge slecht in beatmatchen, naar een plaat luisteren zult ge wel altijd doen... (alle ikke toch)
maar voor de rest ben ik het eigenlijk eens met pooley. |
|
|
| Pumaz |
Ja begrijp mij niet verkeerd, ik geef pooley ook gelijk hoor, maar er zijn uitzonderingen :)
Dan heb je natuurlijk ook de mensen die enkel mp3's downen en geen platen kopen omdat ze geen tt's hebben...
Er komt echt veel te weinig edm uit op cd vind ik |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Er komt echt veel te weinig edm uit op cd vind ik |
bah misschien dat ff anders zeggen, er komt wel nog regelmatig dingen uit op cd, maar niet meer voor ieder wat wils 'jump-harddance, hardstyle .. no problem zet een getunede auto op de cover en de kids kopen dat wel, nu telt verkopen ipv de doelgroepen bereiken en ook daar iets voor uitbrengen.
Maar Trance, Progressive, Techno, Electro, House, Drumm'N Bas... oei oei .. hier in België is dat maar flauwe fruitpap zenne.
Khoor nog mensen dit jaar tegen mij zeggen: "als ik daar mee naar men platenmaatschappij loop voor een cd-release voorstel, worden ze al zenuwachtig van voor er een mogelijke tracklist is samengesteld."
En dezer dagen vinden de platenmaatschappijen dat mixen beter verkopen dan non-mixed compilations. Dus idd die dj's zonder tt's ... die gaan dan maar downen hé...
Dat hier maar vlug één van de dj's zijne tracklist post want dat word hier meer een Download oké of niet oké topic. |
|
|
| pooley |
| Pakt elke maand de outsoon en dan zulde zien dat er veel techno / house / minimal / electro uitkomt zene |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|