|
|
| Lightworks |
Dag allemaal,
Kevin had me gevraagd om een remix te maken van het officiële Belgische TA anthem. De remix is een beetje vroeger klaar dan ik zelf had gedacht, waarschijnlijk de goeie inspiratie op het juiste moment - puur geluk dus ;)
Nieuwe link :
dance-industries link
Laat me weten wat je er van denkt. Hopelijk levert het iets bij bij de originele mix ;)
Greetz,
Wim |
|
|
| Wildfir3 |
Ongelofelijk lekkere opbouw, breathtaking, maar dan gaat het mis. De "explosie" ontbreekt en het blijft vrij tam. Verder vind ik het een enorm grote fout dat ge halfweg het lied alles stil legt om dan opnieuw op te bouwen.
6.5/10, sorry :) |
|
|
| pooley |
Ik vind het zeker niet sleht. Maar Steffie heeft wel een punt. Int midden valt het te stil denk ik.
Echt kickass werk
8/10 ! |
|
|
| Pumaz |
Dit vind ik echt goed, die lead is :crazy:
:happy2:
Anyway, ik vind het echt zeer goed, vooral die Outback-achtige synths vind ik goed, en de break is gewoon magnifiek :eyes:
Die water + dolfijn-geluiden :crazy:
Ben ook akkoord dat het op 5'10 een beetje stil valt, maar je moet zelf maar zien... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ongelofelijk lekkere opbouw, breathtaking, maar dan gaat het mis. De "explosie" ontbreekt en het blijft vrij tam. Verder vind ik het een enorm grote fout dat ge halfweg het lied alles stil legt om dan opnieuw op te bouwen.
|
jah, zo abrupt stoppen om weer verder te gaan is nie echt zo denderend ...
voor de rest ,goei synths gebruikt!!
alleen klinkt het geheel toch nog wat dof ... mag best nog een eind-equalizerke op ...
algemeen: nice job :)
7/10
Despe
(btw, kan iemand mij de midi es doorsturen van dees, kwil ook wel eens een remixken maken) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|