|
|
| Nabistai |
| vette tune! Een mooi beta-anthem, iets waar we als betas echt wel trots mogen op zijn ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En ja van lables, ik zou toch eerst en vooral bij banshee proberen, Fourty-5 materiaal toch wel ;)
|
ik weet het niet.. Fourty-5 is wel voor trance, maar dan de meer clubgerichte nummers. ik denk dat Somatic Sense beter past. dat is dan wel geen Belgisch label, maar ja..
maar moet het eigenlijk wel gereleased worden? voor mij hoeft het absoluut niet, ik produceer gewoon voor de fun.. het is precies of het is een must om een nummer op plaat te hebben.
btw, ik krijg niet genoeg van de Icone remix! het laatste half uur constant op repeat... :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Tiger777 |
Jep, ik zet deze mix in mijn (toegegeven belachelijke) sig!!! :)
Ik ga hem is op een CD'tje smijten ook :)
Pumaz, volgens mij klinkt hij dan nog 10 kere beter ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
maar moet het eigenlijk wel gereleased worden? voor mij hoeft het absoluut niet, ik produceer gewoon voor de fun.. het is precies of het is een must om een nummer op plaat te hebben. |
Het was absoluut niet mijn bedoeling dat we de track zouden maken voor release, het moest gewoon iets zijn voor op de bbq :D
Maar langs de andere kant, als je de reacties van iedereen leest moet ik toegeven, it's tempting :p
Ik denk er juist aan dat ik Wim nog niet bedankt heb voor het maken van deze remix, ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases :)
Dus Wim, hiermee dank ik u :toothless
En wat daar gezegd wordt van Forty-5:
Fire & Ice - Samoa / Para siempre ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases :)
|
en met het studeren, afstudeerscriptie, enz. :)
tjah, Fire & Ice daar zeg je zoal iets.. maar Bonzai kennende zijn ze hier niet in geïnterresseerd. Para Siempre is enkel gereleased omdat het Fire & Ice is.. anders zouden ze ook wel getwijfeld hebben denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|