return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Lightworks
quote:
Originally posted by Pumaz
Het was absoluut niet mijn bedoeling dat we de track zouden maken voor release, het moest gewoon iets zijn voor op de bbq :D
Maar langs de andere kant, als je de reacties van iedereen leest moet ik toegeven, it's tempting :p
Ik denk er juist aan dat ik Wim nog niet bedankt heb voor het maken van deze remix, ik kan mij voorstellen dat hij het nu een beetje druk heeft met de upcoming releases :)
Dus Wim, hiermee dank ik u :toothless
En wat daar gezegd wordt van Forty-5:
Fire & Ice - Samoa / Para siempre ;)


Geen dank Pumaz - zoals Kevin reeds zei produceer ik ook vooral voor de fun... Een release is altijd mooi meegenomen, dat wel.

Forty-5 zal niet lukken vrees ik, alsook enig ander sublabel bij de nieuwe Bonzai. Somatic Sense moet vergeleken met de tracks die er reeds op uitgekomen zijn (zoals het naar mijn mening wat middelmatige Autumn) zeker wel lukken denk ik. Het origineel is er zeker voor geschikt. Fundamental en zo zou ook kunnen lukken, maar ja... je weet nooit met wat voor reden ze kunnen afkomen om het niet te doen.

quote:
Pumza : want ik blijf mijn lead horen..

Er is toch niks mis met die lead??
Nyah
Met 1 woord: Prachtig ;)
[En dat 'stilvallen' stoort me helemaal niet.]
Pumaz
quote:
Originally posted by Lightworks
Er is toch niks mis met die lead??


Nee nee :D
Ik bedoelde gewoon dat ik niet objectief iets kan oordelen als ik er voor een stuk tussen zit :)
Dark Apostle
FREAKED OUT!:nervous: :D

- Ik dload het nummer
- Terwijl ik het nummer dload lees ik de reeds gepostte commentaren
- Ik zet het nummer op en luister aandachtig
- Ik freak out en krijg kippenvel, de zon brak door op het moment dat het nummer haar climax bereikte.

Toeval? Or Magical Blessed Music, wie zalt het zeggen?
IKKE!!


De remix is magistraal en aan de pauze in het nummer past perfect. Maar ik vind meeste werk van Lightworks dik ok dus ja ;)
Pumaz
Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind :D
Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn ;)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik moet zeggen dat ik uw sig heel goed vind :D


Het is dan ook het minste dat ik kan doen en het is meer dan verdiend :)
Lightworks
quote:
Originally posted by Pumaz
Nee nee :D
Ik bedoelde gewoon dat ik niet objectief iets kan oordelen als ik er voor een stuk tussen zit :)


ken ik maar al te goed... :)

kga binnekort een andere, permanente link posten, ik kan deze ni echt lang online houden.
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Het ziet er trouwens naar uit dat het binnen een tijdje 4 versies zal zijn ;)


ook een impuls gevolgd? :toothless
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ook een impuls gevolgd? :toothless


Kwestie van gelijk te staan ;)
Pumaz
quote:
Originally posted by Pumaz
Heb deze remix trouwens ff op de ipod gezwierd en zal straks gaan testen hoe hij klinkt op een -off soundsystem van 400W :tongue2

Heb ik dus gisteren pas kunnen doen, en ik moet zeggen dat ik even in shock was :eek:
Het klonk echt 1000x beter, maar er waren juist 2 dingen die mij iriteerden :p
-Door dat het een mp3 in 192 kbps is was er een kleine 'distortion' (hoe zeg je dat in het Nederlands? :toothless) hoorbaar.
-De closed hat die vanaf 30'' en 5'10'' (het 'stilvallen' moment) alleen speelt gaat niet mee in het ritme, hierbij smeek ik u Wim om de shakes dan al te laten beginnen.

Wat niet meer minder klonk:
-Ik was eerst niet echt zeker van de climax, maar luid (en ik bedoel festival-volume) valt er niks meer aan te merken.
-Het 'stilvallen' klonk belange niet meer slecht, buiten die closed hat waar ik het al over had.

Meltoz
Paar keer herbeluisterd, en kan alleen concluderen dat dit echt wel e heel vette track is... Echt wel pure klasse!! Heb ook geen last van't stilvallen zene, niks van gemerkt :D
Lightworks
quote:
Originally posted by Pumaz
Heb ik dus gisteren pas kunnen doen, en ik moet zeggen dat ik even in shock was :eek:
Het klonk echt 1000x beter, maar er waren juist 2 dingen die mij iriteerden :p
-Door dat het een mp3 in 192 kbps is was er een kleine 'distortion' (hoe zeg je dat in het Nederlands? :toothless) hoorbaar.
-De closed hat die vanaf 30'' en 5'10'' (het 'stilvallen' moment) alleen speelt gaat niet mee in het ritme, hierbij smeek ik u Wim om de shakes dan al te laten beginnen.

Wat niet meer minder klonk:
-Ik was eerst niet echt zeker van de climax, maar luid (en ik bedoel festival-volume) valt er niks meer aan te merken.
-Het 'stilvallen' klonk belange niet meer slecht, buiten die closed hat waar ik het al over had.


ik zal er naar kijken Pumaz, bedankt voor 't checken. 'distortion' is de juiste (engelse) term denk ik ja ;)

waar heb je de distortion juist gehoord? of was het op de hele mix? dan kan het wel aan de compressie naar mp3 liggen denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement