|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
ik ben ook enorm perfectionistisch, ik ben nooit content.. ik verafschuw zelfs mijn versie van het BeTA-anthem. maar hoe meer je dan aan iets prutst, hoe slechter het wordt.
ik heb al duizend keer mijn remix van Alone in the Dark aangepast, en het wordt er nooit beter op. :o |
ge hebt een remix van alone in the dark??:eyes: zou ik die is ergens mogen horen? ben wel geïnteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge hebt een remix van alone in the dark??:eyes: zou ik die is ergens mogen horen? ben wel geïnteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord:) |
http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=3066
dat is wel nog een vrij oude versie. de frequenties op de synths zijn iets te hoog en ik heb ondertussen ook de basslijn aangepast.. maar de structuur is onveranderd. |
|
|
| Bertn |
frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths véél dreamier zijn...
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?) |
|
|
| Pumaz |
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?) |
Bedoel je op uw harde schijf? Er staat nochtans normaal een optie download the track erbij hoor :conf: |
|
|
| Lightworks |
frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths véél dreamier zijn...
Sommige players streamen idd direct uw track als ge ze download als mp3. Kijk uw player settings anders eens na, tkan zijn dat dat aanstaat ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|