|
|
| x-dream |
Här har du www.gorgeous.dk
Jag betala 100 svenska kronor in när vi var där.....Så runt 70-75 i danska pengar ungefär..... |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
afan, har hört dina mixar på DI (?) :)
var i lund är du?
och jepp, jag är student :) |
Jag hänger mest uppe på Delphi eftersom min lägenhet är belägen där :)
Jag trodde också att detta var en allmän "Svarje" tråd. Oavsett vilket är det kul att se svenska trance-folket börja göra väsen av sig. Trance-utbudet i Sverige lämnar mycket att önska enligt min mening. Speciellt här nere i söder. Men saker och ting verkar börja röra på sig :)
/Irish
http://www.assortedtrance.com |
|
|
| reveal |
| jag är inte helt sällan på delphi, har många vänner där. vågar man fråga vad du läser? själv läser jag datateknik på lth |
|
|
| mindshooter |
ja D E asfett med fler svenskar häromkring :)
Vill bara att det inte är så att ni kommer hit...promotar en fest och försvinner....delta lite i dom andra discussionerna också :)
Inte jag som bestämmer över er :p men det finns redan så många som gör så :) TranceAddict rulz! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ja D E asfett med fler svenskar häromkring :)
Vill bara att det inte är så att ni kommer hit...promotar en fest och försvinner....delta lite i dom andra discussionerna också :)
Inte jag som bestämmer över er :p men det finns redan så många som gör så :) TranceAddict rulz! |
...antar att du sett mig åtskilliga ggr i olika diskussioner... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|