|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Blik
Reveal, with 10 guys you will never get your own forum........
(alweer de groeten aan iedereen in IRC)
:D |
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by x-dream
På gorgeous är det bara ett dansgolv men på 3 våningen som är som en liten balkong eller vad man ska säga finns det en liten bur typ som man kan dansa i......Typ 10-15 pers eller så......
Det är inte lätt att få info om sköna fester......
Någon som varit på Love parade eller......Jag var där 2000 och det var det coolaste jag varit med om när det gäller partyn eller vad man ska kalla det.....Det var så ballt att gå med i paraden men det tog ett bra tag att ta sig fram...... |
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt :)
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel :D |
|
|
| reveal |
| vad är miami winter conference? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by reveal
as i said we are wornking on it, getting more ppl to join etc.
and oh btw, swamper said that 10 ppl was enough :p |
wouldn't be fair, there are far more germans peeps on here, they need it more then you guys |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag och ett par polare reste till LoveParade som en årlig grej. Har varit på samtliga sedan ´94. Förutom detta året. Strulet inför paraden kombinerat med min plånboks sorgliga tillstånd gjorde att jag hoppade över det hela i år. Hur tyckte ni att det var som var där? Antagligen jävligt fett som vanligt :)
Klubbupplevelserna jag har haft i samband med LoveParade har gjort stora intryck på mig genom åren.
Ibiza är en grej jag har funderat på ett tag. Verkar skoj men väldans dyrt. Miami Winter Conference hade inte heller varit helt fel :D |
Ben ik het wel mee eens ja :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|